sobota, 1. septembra 2012

Cake for my grandpa ♥

Dneska začnem s tým, že môj dedko mal včera už krásne 76. narodeniny. Keďže mamina trávi celé dni v práci, tak mňa aj sestru poprosila, či by sme spravili tortu. Nezvyknem veľmi piecť zákusky v trúbe, tak sme sa rozhodli pre to najľahšie, čo určite každý z Vás pozná a zatiaľ som sa nestretla s človekom, ktorému by to nechutilo. Je to smotanová torta. V tomto prípade nebude dôležité to, že z čoho je alebo že je to tá najjednoduchšia vec, čo sa dá pripraviť. Dôležité bude to, že sme ju robili naozaj zo srdca, keďže starých rodičov máme neskutočne radi a zaslúžia si to najlepšie. Zdobenie je moja tvorba, to mám na tortách najradšej :) 
Predvečer pôjdeme dedkovi gratulovať, takže je dosť pravdepodobné, ak ma bude chcieť sestra odfotiť, že sem pribudne aj outfit. 
Ako trávite dnešný deň vy? :)

5 komentárov:

  1. Nádhera! :) Jste šikovné.
    Krásný věk.
    Na outfit se budu těšit. :P
    Dnešek trávím u blogu, u knížky.. V teple. Protože venku je ošklivě sychravo a nechci být o první den na střední nemocná!!:)
    U mě na blogu probíhá menší, uvítací giveaway :) budu ráda, když se zúčastníš.
    http://zrzunka.blogspot.cz/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mozem len suhlasit.... lepsia torty nevyjde ani z truby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky mně nejvíce baví zdobení! a zanedlouho máme v rodině taky narozeniny, takže budu taky dělat dort:))

    OdpovedaťOdstrániť