nedeľa 2. septembra 2012

Dinner: Mozzarela with tomatoes- my favourite ♥

19 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem :) Moje obľúbené jedlo, mozzarelu zbožňujem, takže som si pochutnala :)

      Odstrániť
  2. Mňam! Slečno, nedělejte mi chutě! :) :) Zbožňuji sýry a mozzarelu obzvlášť! A jestli Ti můžu poradit, přidej si tam ještě bazalku, dodá tomu šmrnc. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu :) Nabudúce určite pridám :))

      Odstrániť
  3. Tiež to milujem,tú bazalku určite vyskúšaj!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mnam, taky je to moje oblibena vecere♥ dobrou chut!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Trapas jak hrom :D Ale mozzarelu jsem měla zatím jen v podobě obalené! :)
    Vypadá to dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože? :D Trapas to určite nieje, no vyskúšaj aj takto a zaručujem ti, že je omnoho lepšia ako vyprážaná :))

      Odstrániť
  6. yummy!!! i love a lot caprese ;)!

    http://cristinasurdu.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluju rajčata a mozzarelu♥ Dobrou chuť :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jojojojojo! Přesně to bych si teď dala! Je to lehké, osvěžující a výborné..co víc si přát :) Právě si jdu dělat nějaký ovocný salát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňám. Prečo mi robíš chúťky !! :DDD
    Dobrú chúť prajem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. This is one of my fave "quick" dishes too ! Love it but I am biased because I am italian and I suppose most of us love it ! Kisses

    Fashion and Cookies
    You're invited to enter $130 "I love shopping" GIVEAWAY on Romwe.com !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam, milujem tú kombináciu mozzarely a paradajok! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oj, ale si mi spravila chúťky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mmmh, delicious!!

    <3

    deluxefashionista.blogspot.dk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ňamňamňam s bazalkou a opečenými rohlíčkami! :3 nič lepšie neexistuje!

    OdpovedaťOdstrániť