štvrtok 20. septembra 2012

Hair care tips ♥

Určite každú jednu z Vás občas potrápia problémy s Vašimi vlasmi. Jedným z mojich problémov je, že ich mám suché. Práve preto si občas neváham doma urobiť domácu masku na vlasy. Najlepší čas na jej prípravu je hlavne vtedy, keď máte čas a nikam sa nechystáte, keďže sa odporúča ju nechať na vlasoch dlhšie. Ja si ju tam nechávam minimálne 30minút. Väčšinou si robievam masku, v ktorej zmiešam 2PL medu, 2PL olivového oleja a jeden žĺtok. Potom si vlasy zabalím do fólie a uteráka. Zvyknete si robiť domáce masky? Ak máte skúsenosti s nejakou, ktorá sa Vám osvedčila a pomohla Vám na vlasy, kľudne napíšte do komentára :) Potom si vlasy umyjem so žihľavovým šampónom a do vlasov vmasírujem ampulku DIXI. Po aplikácii si už vlasy neumývate šampónom. Je to vlasové tonikum, ktoré zamedzuje vypadávaniu vlasov. Balenie obsahuje 6 ampuliek. 
Máte s nimi skúsenosti? 


16 komentárov:

  1. ja som si robila nejakú podobnú, len som ešte na začiatku rozpučila banán a broskyňu ... išlo to síce dolu trošku ťažšie a trvalo, kým som všetko vyčesala, ale niečo na tom fakt bude, lebo vlasy som mala nejaké lesklejšie a živšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. banán ide strašne ťažko vyčesať, tiež som si takú zvykla robiť, no práve tá sa mi zdala najlepšia. :)

      Odstrániť
    2. ja som si robila banánovú s medom...a...trvalo asi 3 dni, kým sa mi prestali lepiť vlasy... :(
      ale inak mám veľmi rada masku z kokosového oleja...a nechávam ju pôsobiť celú noc :)

      www.70sukienmala.blogspot.sk

      Odstrániť
    3. áno? :/ tak to sa mi zatiaľ nestalo. ja som si ten banán potom zvykla rozmixovať, ale 1krát ked som si ho dávala som to len roztlačila a potom mi trvalo dosť dlho kým som si ho vyčesala z vlasov. No s tým kokosovým olejom vyskúšam. Dakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. Nikdy som si ešte žiadnu domácu masku nerobila, keď tak vždy som si nejakú kúpila.Super inšpiračka, taktiež mávam občas suché vlasy,určite toto musím vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Masku som si robievala doma s olivovým olejom, vajcom a citrónovou šťavou, ale neosvedčila sa mi extra. Mám dlhé kučeravé vlasy, pre ktoré maska bola priamo doporučená. Ale s ampulkami Dixi mám veľmi dobré skúsenosti, používam ich už asi zo 5-6 rokov :) aaa čo by som možno doporučila, tak radu Dove, úplne maximálne spokojná som s ich minútovou kúrou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za skvelý tip s Dove. :) Ešte som o tom nepočula, idem sa na to pozrieť na internete :)

      Odstrániť
    2. nieje začo :) vyskúšaj, fakt sú dobre, mala som s modrým pásikom repair, a teraz mám tie úplne nové oil nutri, len sa mi zatiaľ nepodarilo nájsť k tomu aj tu minutovú kúru :) kamarátka je kaderníčka, videla reklamu v telke a vyskúšala aj na zákazníčkach :) najlepšie je, že sa dá kúpiť aj 250ml, aj 400 ml :)

      Odstrániť
  4. já mám opačný problém, vlasy mám hodně mastné:) a žádnou dom. masku jsem nezkoušela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som nič domáce ešte neskúšala, obvykle si kupujem v drogiške nejakú pantene, teraz mám takú zelenú pantene naturals, pekne vonia a vlásky sa po nej nádherne lesknú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem zkoušela akorát na konečky napatlat majolku a zabalit a pomáhá to na roztřepené konečky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. túto masku som si robievala aj ja, no teraz na internáte som prestala, kedže mám spolubývajúcu stále za zadkom a ja takéto procedúrky rada robím osamote :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojte, chcela by som sa spýtať kde si môžem aj ja kúpiť tie ampulky? Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Tie ampulky si môžeš kúpiť v 101 drogérii, tam som si ich kupovala ja :)

      Odstrániť
    2. Super, veľmi pekne ďakujem a máš skvelý blog. ;)

      Odstrániť
    3. Ja ďakujem za pochvalu :)) ♥

      Odstrániť