streda, 19. septembra 2012

Mascara review ♥

Po viac ako týždni prinášam opäť nový príspevok. Bohužiaľ som na blog nemala vôbec čas, preto dnešný deň strávim hlavne pozeraním Vašich blogov :) Ako som Vám už minule spomínala, moju špirálu prestali vyrábať a tak som sa snažila nájsť za ňu adekvátnu náhradu. Vďaka množstvu veľmi dobrých recenzií som sa nakoniec rozhodla pre L´Oréal Double Extension maskaru. V piatok som si ju objednala a už v pondelok som ju mala doma. Hneď som ju aj vyskúšala a takisto ako moja stará špirála, tak aj táto má jednu stranu bielu a druhú čiernu. Táto maskara sľubuje predĺžené riasy až o 60% a s výsledkom som veľmi spokojná. Aplikácia je jednoduchá a mihalnice mám z nej presne také isté, ako aj s tou predtým, ktorú nájdete tu. Neostáva mi nič iné, len Vám ju vrelo odporučiť :)


Pre:
  • jednoduché nanášanie
  • krásne predĺžené a oddelené riasy
  • je to presne taká špirála, akú som hľadala
Proti: 
  • keď je špirála nová, nanesie sa na kefku príliš veľa farby
Zhrnutie:
Pri tejto špirále sa treba naučiť správnu techniku a potom je nanášanie naozaj jednoduché a výsledok perfektný. Niekedy sa mi však zdá, že počas dňa už nieje čierna farba taká intenzívna. Predtým som používala 4 roky maskaru Maybelline, ktorá bola takisto dvojfarebná a hľadala som adekvátnu náhradu za ňu. To bol dôvod prečo som sa rozhodla práve pre túto maskaru a musím povedať, že výsledok je presne taký istý ako s mojou starou špirálou.



3 komentáre:

  1. mamka tuhle používá a moc si ji pochvaluje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mala som ju a bola celkom fajn :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som voči týmto "dvojfarebným" trošku skeptická :) by sa mi to nechcelo dávať, mám utkvelú predstavu, že by mi to trvalo dlhšie, ako si môžem dovoliť :D

    OdpovedaťOdstrániť