sobota, 8. septembra 2012

Mini random ♥



Včera mala moja veľmi dobrá kamarátka z detstva narodeniny a so sestrou sme ju potešili touto krásnou ružou. 
K tomu sme kúpili aj šálku s nápisom Happy birthday a tú najvtipnejšiu pohľadnicu, akú som kedy videla. 
Keď sme ju otvorili, žaba spievala a kvákala pieseň Happy birthday a hýbala ústami. hh :D 

Dnes od rána upratujem v skriniach, triedim veci, ktoré už nenosím a ani nosiť nebudem a zbytočne mi ležia v skrini. 
Poukladala som si aj bižutériu a vďaka tomu, kto vymyslel stojany, pretože odvtedy ich nemám pohádzané kade tade. 

Nektarinky s jogurtom

Môj dnešný obed: Zeleninové rizito

Ako trávite dnešnú sobotu? Kam sa chystáte večer? :)
How are you spending this Saturday? Where are you going in the evening? :)

13 komentárov:

  1. Pěkné fotky :) Taky bych potřebovala protřídit věci :)
    Jinak večer se chystám ke kamarádce na večeři :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. růže musela kamarádku velmi potěšit, je krásná:) stojan na šperky už dlouho sháním, snad nějaký co nejdřív seženu, protože, jak píšeš, mám šperky všude po pokoji a nikdy nic nemůžu najít:DD
    skvělý random post! sobotu neplánuji nějak zajímavě trávit, vidím to na filmy:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno, ruža ju veľmi potešila :) Držím palce, nech čím skôr nejaký stojan nájdeš. Ak by si chcela poradiť, je jedna stránka http://www.stoklasa-sk.sk a tam nájdeš množstvo stojan na hocičo :)

      Odstrániť
  3. Krásná kytka :)) nektarinky s jogurtem jsou super a rizoto miluju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Řikáš,že nejsem sama magor? :D
      Jak dlouho to dodržuješ? Já asi od května..
      A celý prázdniny jsem jedla v osm, ve dvanáct, ve čtyři a v osm. :D:D
      Teď jím jinak přes týden a jinak o víkendu, ale furt jím po 3,5-4 hodinách. :)

      Odstrániť
  4. pekné obrázky :) včera som aj ja mala na obed rizoto..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobré fotky,tie nektarinky - mňam!:)Kedže sa snažím prejsť na zdravý životný štýlik,je to dobrý nápad ako oživiť jedálny lístoček:)
    Pozávam ťa na moju Giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasné :) Rozmýšľam nad tým, že aj ja by som si mala pretriediť veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great pictures :) Have a great weekend!!

    ngofficial.blogspot.co.uk

    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Interesting Pictures!
    Following you,please follow back to keep in touch through comments!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mmm zeleninové rizoto mám veľmi rada :) inak krásna ruža :)

    OdpovedaťOdstrániť