piatok, 7. septembra 2012

MTV VIDEO MUSIC AWARDS 2012 ♥

Včera sa konalo udelovanie cien MTV Video Music Awards, tak som sa rozhodla, že Vám prostredníctvom fotiek priblížim outfity, ktoré si zvolili známe speváčky. Najviac sa mi páči určite Miley Cyrus, ktorej ten nový strih vlasov veľmi pristane. Najmenej ma zaujal outfit Ke$hy, pretože si myslím, že určite mohla zvoliť aj niečo lepšie. A čo vy? Ktorá zo známych speváčok Vás zaujala najviac a ktorá naopak najmenej?

MTV Video Music Awards is a show, that gathers the most popular bands and artists each year. The award ceremony was in Los Angeles yesterday, so I decided to make a post about outfits. I like very much Miley Cyrus´ outfit and of course, her hair is absolutely amazing. I love her new haircut. 
On the other side, I think, that Ke$ha could choose a better outfit. And you? Whose outfit do you like the most? 


Winners 


VIDEO OF THE YEAR: Rihanna ft. Calvin Harris- We found love
BEST NEW ARTIST:  One direction- What makes you beautiful
BEST FEMALE VIDEO: Nicky Minaj- Starship
BEST HIP-HOP VIDEO: Drake ft. Lil Wayne- Hyfr
BEST MALE VIDEO: Chris Brown- Turn up the music
BEST POP VIDEO: One direction- What makes you beautiful
BEST ROCK VIDEO: Coldplay- Paradise
BEST VIDEO WITH A MESSAGE: Demi Lovato- Skyscraper
BEST ELECTRONIC DANCE MUSIC VIDEO: Calvin Harris- Feel so close
MOST SHARE-WORTHY VIDEO: One direction- What makes you beautiful
BEST ART DIRECTION: Katy Perry- Wide awake
BEST CHOREOGRAPHY: Chris Brown- Turn up the music
BEST CINEMATOGRAPHY: M.I.A- Bad girls
BEST EDITING: Beyonce- Countdown
BEST VISUAL EFFECTS: Skrillex- First of the year (Equinox)
BEST DIRECTION: M.I.A- Bad girls

18 komentárov:

  1. ahooj :) máš odo mňa ocenenie libester blog <3
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujééém :)) Ani nevieš akú radosť si mi urobila :)

      Odstrániť
  2. Miley to sluší:) A ještě se mi líbí, jak je oblečená Taylor Swift. Ale popravdě, čekala bych asi od všech něco lepšího :D

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miley je geniálna ! Veľmi ju uznávam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amazing post!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love Katty Perry outfit! <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne vyzerajú, škoda že tam neni lana a gaga tie by som chcela videiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. One Direction a Demi si cenu zasloužili :) A nejvíc se mi taky líbí Miley... a naopak vůbec Pink :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nicki Minaj vyzerá otrasne teraz. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. taky si myslím, že miley nový sestřih moc sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. taylorka je kočica. .)
    a nicky nekomentujem. :D mám alergiu na jej postavu...:/

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. i don't like much their outfits, I think they could do better.
    I love your blog.Would you like to follow each other? I'm following you now on GFC :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mne sa strasne paci na fotke emma watson :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi sa mi páčia šaty Katy Perry :) a pri Pink by som zvolila niečo iné neviem .. :)

    OdpovedaťOdstrániť