štvrtok 6. septembra 2012

Must have from London ♥

Dneska môj ocko odlieta do Londýna. Ide tam na návštevu a vráti sa asi v utorok. Veľmi mu to závidím, keďže ja už dlho snívam o pár dňoch strávených v Londýne. Mne a sestre nakázal, nech mu ukážeme, čo by nám mal nakúpiť, tak sa tak stalo. Keďže milujem oblečenie z Forever21, tak väčšina je odtiaľ. Bohužiaľ na SR nedovážajú, inak by som si objednala odtiaľ oblečenie už dávno. Neviem síce, ako dopadnú nákupy nášho ocka, dúfam len, že nám donesie aspoň približné veci. Takto sa ťažko nakupuje, keď tie veci nevidíme a on sa v tom moc nevyzná. Môj zoznam nájdete nižšie. Vo wishliste sa nachádza veľa letných vecí, no verím, že ak ich budem mať, tak ich využijem aspoň párkrát, keďže opäť hlásia vemi teplé počasie. Dúfam, že mi nezabudne priniesť britské vydanie časopisu Elle a šálku zo Starbucksu :)

Today, my dad is going to visit London. He will come back on Tuesday. I and my sister showed him, what we want from London, so I hope, that he´ll buy the right things. The most of clothes are from Forever21, because I love clothes from this shop. I hope, that our daddy buy for us very similar things and that he buy for me a british magazine Elle and mug from Starbucks. :) 



1. Sukňa- presne takúto sukňu som dlho hľadala, no nikde som nenašla, tak dúfam, že sa dočkám.
2. Šaty- Veľmi sa mi páčia šaty, ktoré sú vpredu krátke a vzadu dlhé a tieto mi hneď padli do oka
3. Blúzka- Táto blúzka je úplne dokonalá.Hore zdobená čipkou a vzadu na chrbte má "vykrojený" kruh.
4. Top- Tento top ma zaujal najmä tým, že vpredu je krátky a vzadu dlhý, čo sa mi veľmi páči.
5. Korzet top- Takýto korzetový top som taktiež hľadala hádam všade, no veľa korzetových topov som v obchodoch ani nevidela.
6. Peňaženka- New Look, keďže tá moja sa mi rozpadáva. Čo je škoda, pretože bola fakt perfektná.


12 komentárov:

  1. Vybrala sis krásné věci, už jen aby ti je taťka přivezl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I like 1st skirt!!!

    fromprovince.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny výber, tak držím palce aby Ti vecičky aj dobre prišli :))
    juj a samozrejme elle a starbucks :D :))) inak ešte octové čipsy sú jedinečný vynález, hehe, ale nie každému chutia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože? Tak o tom počujem prvýkrát :) Poviem, aby vyskúšal :)

      Odstrániť
  4. Z tvého výběru se mi nejvíc líbí ty černý kraťásky. :)
    Já Piňa Coladu ještě neochutnala :( z tehle drinků mám ozkoušené jen Cuba Libre a Mojito, ale určitě někdy zkusím. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezký výběr! :) Držím palce at to tatínek najde bez problému! :) Taky bych brala UK vydání ELLE! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezké věci, tak snad ti něco pěkného přiveze :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak potom sa stým pochvál čo prinesie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc pěkné věci!
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť