pondelok, 24. septembra 2012

New handbag ♥

Už v stredu ma čaká prvý deň v škole. Musím povedať, že trošku sa teším, pretože tie štyri mesiace voľna stačili až až. Keďže do školy nosievam so sebou dosť vecí, potrebovala som si kúpiť novú kabelku, ktorá mala spĺňať dve požiadavky. Mala by byť čierna a naozaj veľká. Dlho som váhala nad jednou z H&M, no tá bola až priveľká. Tak sme sa rozhodli ísť pozrieť ešte do NY, kde som sa nakoniec rozhodovala medzi dvoma. Veľmi sa teším, že som si vybrala práve tú, ktorú som si vybrala, lebo je naozaj perfektná. Čo na ňu hovoríte? Pomaly si škrtám veci zo svojho wishlistu a ešte mi tam zostáva sako, nohavice a nejaká blúzka. Ako ste na tom so svojím wishlistom? Máte už všetko, čo Váš wishlist obsahuje?



15 komentárov:

  1. ježiši tá je parádna, mne sa obvykle nelúbia čierne kabelky, neviem prečo, ale táto je božská, BIG LAJK :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá je super :) koľko stála ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je vážně dobrá :) A z mýho wishlistu mi ještě pár kousků chybí, ale už to neni tak zlý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta je skvělá! mně toho z wishlistu chybí ještě hodně, ale to bude tím, že je hrozně veliký:P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je moc krásná. Vybrala sis opravdu dobře!

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj prosím ťa ta kabelka je v zlatom prevedení alebo v striebornom? Lebo som dnes bola v NY a mali len striebornú ( myslím zips ), pretože ja zháňam nejakú v zlatom prevedení, tak som zostala úplne prekvapená keď som ju našla len so striebornými zipsami...?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Tá kabelka je v striebornom prevedení. Na tej detajlnej fotke je asi nejaký odlesk do zlatistva, no naozaj ju odporúčam. Aj kamarátka si ju bola kúpiť, ale v hnedej farbe. :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem :) aspoň teraz nemusím zbytočne brázdiť po NY...tú v hnedej, resp. myslím, že skôr v takej béžovej farbe som dnes videla( a tá má zlatý zips) je pekná, ale veľmi podobnú mám. Chcela som čiernu ale bohužiaľ všade len strieborná, a keď aj je do zlata, tak je malá a nemám šancu do nej napchať veci do školy :)

      Odstrániť
    3. Naozaj nemáš zač :) Ved to, že je ťažko nájsť veľkú tašku a ešte k tomu aj takú akú chceme :/

      Odstrániť
  7. i looove your blog. I follow u! pls follow me.hf
    http://superglamourousfashionavenue.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť