pondelok, 3. septembra 2012

New lovely watch ♥

Konečne dorazili !!! Čakala som na ne štyri týždne a vyplatilo sa. Veľmi sa mi páčia. Presne takýto typ hodiniek som vždy chcela. 
Biele, veľké a zdobené krištálikmi. V blízkej budúcnosti si určite chcem kúpiť aj nejaké čierne hodinky. Čo na ne vravíte? 


Finally at home!!! I have been waiting for four weeks and I was very happy when I saw them. I always wanted to have this type of 
watch, which is big, white and with crystals. What do you guys think about this watch? 


14 komentárov:

  1. Velmi pěkné hodinky, i já vlastní bílé, strašně jsem chtěla v bílé barvě a právě včera jsem se v ochodě zadívala na nové... tak uvidíme jestli se poštěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné hodinky)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já bych je brala bez těch kamínků, ale jinak jsou moc pěkné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou úžasný!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi krásne hodinky! Môžem sa spýtať z akej sú prosím ťa stránky ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ich objednávala od jednej pani, ktorá ich objednáva zo zahraničia. Napíšem ti do mailu bližšie info :)

      Odstrániť
  6. tie remienok sa mi až tak nepáči, ale inak sú bohovské! Dobrý výber :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasne, vyzeraju uplne skvele a stylovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež sa mi páčia veľké hodinky! Tvoje sú super :)

    Ďakujem za komentár na mojom blogu :) Followujem tvoj blog na gfc a budem veľmi rada ak ty budeš follow-ovať (:D) ten môj :)

    majka-m87.blogspot.com

    M :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love you watch!!! ;-)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť