nedeľa, 9. septembra 2012

Yummy lunch ♥

Na jednom blogu som našla skvelý recept na polievku. Keďže krémové polievky zbožňujem a novým experimentom sa nebránim, dneska som si pripravila na obed skvelú hráškovú polievku. Príprava je strašne jednoduchá, takže ju zvládne naozaj každý. Ingrediencie máte určite vždy doma, pretože tam ide len hrášok, voda, zeleninový bujón, cibuľa a smotana. Ako hlavný chod som si v trúbe upiekla šampiňóny, na ktoré som položila kúsok mozzarely. Mojím dezertom bol ako vždy jogurt. Snáď sa Vám môj tip na obed zapáči a pripravíte si niečo z toho. Minimálne tá polievka za to určite stojí :) Čo dobrého ste papali na obed vy? :)




11 komentárov:

  1. milujem dobré jedlo, ale ja najnovšie fičím na brokolicovej poliecky so syrom a syrovým zapečeným sendvičom, ako druhé nejaký rajčinovorybací šalát s cestovinami a poobede si dám rada monte :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je něco pro mě! Miluju jak hrachovku, tak žampiony i mozzarellu.. Parááda!:)
    Na mě už čeká vývar. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam, to vypadá výborně! :)) miluju tyhle polévky :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá moc dobře:)) mamka dneska dělala kuře na kari, ještě teď jsem úplně plná!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obojí vypadá hrozně chutně :) já dělávám zapečené žampiony plněné mletým masem a listovým špenátem a taky je to hrozná dobrůtka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tuhle polévku miluju moje maminka :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to krásně, hned bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť