pondelok, 24. decembra 2012

Christmas random: 24th of December 2012 ♥

Hoci viem, že som už pár mesiacov nepridala žiadny príspevok z nedostatku času, dneska mi to však nedalo. Chcela by som Vám zo ♥ zaželať šťastné a veselé Vianoce plné pokoja v kruhu Vašich blízkych. Želám Vám, aby ste si všetci našli pod stromčekom to, čo Vám vyčarí úsmev na tvári, no nemôžme zabudnúť ani na to, že radosť nám nemusia spôsobovať len tie materiálne veci. Hlavne by sme sa mali tešiť z toho, že v tento večer sa stretneme s ľuďmi, ktorých máme najradšej a spolu si sadneme za štedrovečerný stôl. Dúfam, že dnešný deň ste prežili spokojne a prajem Vám krásne prežitie vianočných sviatkov. :)

The best of all gifts around any Christmas tree is the presence of a happy family all wrapped up in each other. (Burton Hillis)


Vianočnú atmosféru má aj moja korytnačka Elojza :)

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. já ani neumím být jiná než poslušná! O:)

      Odstrániť
  2. krásne fotky
    i já mam korytnačky Ninu a Marka :D
    šťastné a veselé! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Krásne mená majú korytnačky :)

      Odstrániť
  3. Kraasne fotky! Konečne si tu juchuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatááá :)) No dúfam, že mi to časovo bude vychádzať pridávať príspevky častejšie, určite sa budem snažiť.

      Odstrániť