pondelok, 31. decembra 2012

Goodbye 2012 ♥

... you made me cry, you made me laugh, but it´s time to move on...



Konečne sme sa dočkali. Dnes sa nám končí starý rok a začína sa nový. Nikto nevie, či bude nasledujúci rok lepší alebo horší, no ja vždy vykračujem do nového roka s domnienkou, že bude rozhodne lepší. Silvester som posledné dva roky neoslavovala vôbec, pre mňa je to bežný deň ako všetky ostatné. Trávila som ho doma pred televíziou, pozeraním Silvestrovských programov. Tento rok však k nám príde partia ľudí, ktorých pozvala sestra, tak to bude aspoň malá zmena. Nejaké to jedlo, šampanské a pitie... O polnoci sa pôjdeme pozrieť aj na ohňostroj.  Ak sa mi fotoaparát nevybije, určite nafotím nejaké fotky. Bohužiaľ, batérie by mi mali prísť koncom tohto týždňa a s tými, ktoré mám teraz, tie mi vystačia sotva na 30 snímok. Aký máte program vy? Kde a s kým sa chystáte osláviť začiatok nového roka? 


Prajem Vám, aby ste koniec roka oslávili, či už v kruhu Vašej rodiny alebo priateľov a aby ste vykročili do Nového roka úspešne :)


Príchod nového roka treba osláviť aj v primeranom outfite. Ja som sa rozhodla, že Vám pripravím koláže, v ktorých Vám predstavím moje tipy na Silvestrovský outfit. Už ste sa rozhodli aký outfit si zvolíte na večer? :)










Ja som zvolila kombináciu:
čierne šortky s čiernymi pančuškami, biela blúzka, čierno-strieborné doplnky.

6 komentárov:

  1. páči sa mi tá druhá a aj tá tvoja je krásna :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné elegantné outfity si vybrala! :) Prajem nech si užiješ dnešný deň. Ja sa chystám ku bývalej spolužiačke spať,bude nás tam viacej tak budeme mať takú babskú jazdu. Tak hádam bude fajn. A samozrejme prajem Ti šťastný a úspešný rok 2013 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Podobne Simi :) Dúfam, že sa budete mať veľmi dobre :)

      Odstrániť
  3. super článok a krásne outfity... :D prajem ti krásny rok 2013... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten zlatý blejzr je dokonalý! přeju ti vše nej do nového roku!!!

    OdpovedaťOdstrániť