sobota 29. decembra 2012

InstaPhotos ♥

S novým mobilom, ktorý som dostala v novembri som podľahla aj Instagramu. Odkedy mám Instagram, fotím väčšinou každú drobnosť (pokiaľ nezabudnem). Pripájam zopár fotiek, ktoré sa mi nazbierali, či už na Instagrame alebo v mobile. Máte Instagram? Používate aj vy túto aplikáciu? 

 cesta vlakom do školy / najkrajší vianočný stromček, aký som kedy videla- Nitra
doplnky k šatám na sestrinu stužkovú / nové čižmičky z Humanicu
prsteň, ktorý som dlho chcela / obľúbené jedlo v čínskej reštaurácii

17 komentárov:

  1. miluju instagramové posty - škoda,že já ho nemám :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda Kamilka :/ určite by som ťa sledovala. Tiež si rada prezerám také fotky, preto mi bolo ľúto, ked som mala svoj starý telefón, že som tam instagram nemala.

      Odstrániť
  2. áno mám instagram ale len od Vianoc :) som tam ako veva61 ked chceš pridaj si ma a ja si ťa pridám späť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem tomu propadla, už je to pár měsíců... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) fotky z instagramu mám hrozně ráda!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Instagram mám len pár dní ,ale stala som sa na nom úplne závislá :)) ..
    Keď by si chcela môžeš si ma pridať , som tam ako sisa_hutanova .. :)) pridám si ťa potom naspäť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. milujem randomy, instagramy! :))
    ten prsteň je božíí

    OdpovedaťOdstrániť
  7. heeeeeeeej a preco ta ja nemam... ja som simonetsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. instagram je hrozne návykový :)) konečne mám nový telefón tak môžem fotky pridávať aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hi there would you mind sharing which blog platform
    you're working with? I'm going to start my own blog in the near future but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!
    Visit my page ; tattoo removal

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mám a závislačím tam :D keď som ho mala hneď v prvý v deň mobile, tak sa mi spolužiačky za to smiali :D že či si nechcem odfotiť ešte hento a tamto. že ten strom si mám odfotiť a tak :D ak chceš followni ma ;) evlokajova lebo nemáš tu svoje meno ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hned ako si najdem mobil si ťa pridám :) Meno na instagram mám pod fotkou v bočnom paneli :)

    OdpovedaťOdstrániť