štvrtok, 27. decembra 2012

Light lunch ♥

Keďže súčasťou Vianoc je neodmysliteľne aj neustále jedenie zákuskov, dneska som sa rozhodla, že si pripravím úplne ľahký a zdravý obed. Milujem šaláty a najviac som si zamilovala šalát Hawai, ktorý jedávam, keď idem von. K šalátiku som si dala aj grilovaného pstruha. Samozrejme môj nebol taký vynikajúci, no aj tak mi chutil. Tiež neviete odolať tomu množstvu sladkého? Máte radi kombinácie slaného a sladkého? Ja ich zbožňujem najmä tie, kde je súčasťou napr. ananás. Pôvodne som mala v pláne úplne iný príspevok, no môj nový foťák, ktorý sme dostali na Vianoce sa vybil, takže si musím objednať baterky aj nabíjačku z internetu. Veľmi mi nevyhovuje, že fotoaparát je na tužkové baterky, no fotí omnoho lepšie ako predchádzajúci, tak pevne verím, že nabíjačka dorazí, čo najskôr :) 


15 komentárov:

  1. já sladkému odolat umím, ale té zelenince z fotky bych odolala jen s těží!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to super!! :) :)

    mimochodom, zmenila som si URL blogu :) ak ak by si mala čas :)
    http://miadra.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. looks very yummy!
    great blog my dear, keep it on!
    rebelishion.blogspot.com

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Looks delicious!

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. It looks yummy!! Xxoxo :)

    www.the-styleguide.blogspot.mx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I'm so hungry in this moment :))

    www.cristinasurdu.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. My partner and I stumbled over here by a different website and thought I might as well check things
    out. I like what I see so i am just following you. Look forward to looking into your web page yet again.
    My page :: age spots on face

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html

    OdpovedaťOdstrániť