sobota 29. decembra 2012

Recenzia: Samoopaľovací sprej ♥

Blíži sa plesová sezóna a vy by ste chceli nadobudnúť bronzový vzhľad? Alebo ste jednou z tých, ktoré túžia po prirodzene jemnom opálení aj počas zimy? 
Práve z tohto dôvodu som sa rozhodla s Vami podeliť o zaručene skvelý spôsob ako to dosiahnuť. Keď mala sestra stužkovú, v 101 drogérii som zahliadla sprej Loreal Paris Sublime Bronze. Nad samoopaľovacím mliekom som ani neuvažovala, keďže som už od mnohých ľudí počula, že zanechávajú fľaky na pokožke. Najskôr ma trochu odrádzala veľkosť (keďže sprej je pomerne malý- 150ml) vzhľadom k jeho cene, ktorá sa pohybuje okolo 12 eur. V deň stužkovej som si ho na seba nastriekala po prvýkrát ráno a pravdupovediac ani som nedúfala, že do večera sa dostaví výsledok, pretože sa mi to zdalo ako krátka doba. Bola som veľmi milo prekvapená, keď som podvečer zbadala, že naozaj moja pokožka nadobudla hnedší nádych a mohla som použiť svoj najtmavší make-up a púder, ktoré používam počas leta. Tento sprej si kúpim určite aj nabudúce.  Máte skúsenosti so samoopaľovacím mliekom/sprejom?  
Ak áno, budem rada, ak sa podelíte o Vaše skúsenosti v komentároch :)

Pre:
- technológia "suché" rozprašovanie
- bez rozotierania
- pleť je ihneď suchá
- vďaka nadstavcu je aplikácia rovnomerná
- nezanecháva žiadne fľaky na pokožke
- výsledok viditeľný už po prvom nanesení

Proti:
- trochu nezvyčajná vôňa

5 komentárov:

  1. ja nejako samoopaľováky neobľubujem, rada som biela ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja keď používam, tak od NIVEA samoopaľovací gel. Ale ten strašne páchne, keď sa nanesie. Ale efekt je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten gel je super, nie ako mlieko, že to nevieš, či si si dobre rozotrela, potom si oblečieš niečo a máš fľaky,
      gel si pekne rozotrieš, rýchlo sa vsiakne, ja som si to dávala vždy večer, lebo to ozaj nepekne vonia, a nemala som z toho fľaky ani raz, a ani nie je taký drahý, myslím, že okolo 7€ stojí :)

      Odstrániť
  3. mám skusenost so sprejom od garnier - bol tak na jednu aplikáciu a potom vyprchal...
    A suhlasim s Nivea gelom, ako spomina Angelina Ballerina - ten má super efekt.
    Tento tvoj som ešte neskušala.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za rady. Určite ten gél vyskúšam :))

    OdpovedaťOdstrániť