utorok 1. januára 2013

2013 is a new beginning! ♥



Väčšina ľudí vstupuje do nového roka s predsavzatiami, ja vykračujem do nového roka so stanovením si cieľov a zmien, ktoré by som chcela dosiahnuť. Mojou osobnou tradíciou je, že ku koncu roka si zrekapitulujem všetko to, čo mi starý rok dal a naopak, čo mi vzal. 

Čím bol rok 2012 pre mňa výnimočný? 
Pravdupovediac, vôbec ničím. Bol to hrozný rok. Nestrávila som ho tak, ako by som očakávala a prišlo mnoho zmien, ktoré som nečakala. Avšak sú dve veci, ktoré sa mi v roku 2012 podarili. Dosiahla som dobré výsledky v škole, čo ma teší hádam najviac, pretože škola je pre mňa na prvom mieste a začala som si pred pár mesiacmi písať tento blog. Som si vedomá, že články nie sú také, aké som mala v mojich predstavách, no budem sa snažiť to zmeniť a zlepšiť.

Čo očakávam od roku 2013?
  • budem fotiť všetko, pretože raz budem ľutovať to, že nemám spomienky na papieri
  • budem sa smiať viacej a smútiť menej
  • naučím sa mať rada samu seba a akceptovať sa takou, aká som
  • vytvorím si nové priateľstvá
  • pôjdem na brigádu do Anglicka
  • ukončím zimný aj letný semester s priemerom do 1,5
  • budem mať psíka, po ktorom túžim roky
  • budem si viac vážiť svojich rodičov
  • prečítam viac kníh
  • budem snívať viac ako doteraz
  • každý deň prežijem naplno
  • budem robiť skutky, ktoré neskôr nebudem ľutovať
  • chopím sa každej príležitosti, ktorú dostanem
  • budem viac športovať
  • navštívim aspoň jednu cudziu krajinu
  • budem šťastná
A čo vy? Stanovujete si predsavzatia alebo ciele? 

Prajem Vám, veľa úspechov a splnených snov v novom roku 2013, aby ste ho prežili naplno a každý deň bol pre Vás výnimočný. 

:)

7 komentárov:

  1. asi si půjčím bod dva, smutním poslední dobou často :(
    přeju,aby ti vše vyšlo! :) zasloužíš si to, a na víc fotek se moc těším!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak snad Ti to všechno výjde! :)
    Já si předsevzetí ani cíle nedávám. Vím, že bych je většinou nedodržela a nechci si pak nadávat :D Mám to vše jen v hlavě, čeho bych v letošním roce chtěla dosáhnout.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nech sa ti splní všetko do bodky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Happy New Year dear!!!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Předsevzetí jsou na nic, já si dala pro tento rok jedno, které by se dalo považovat za cíl... Být šťastná...
    Držím palce, ať ti to všechno klapne, já taky neprožila nejšťastnější rok 2012, takže vím, jak se cítíš...
    Hodně štěstí. Ať si můžem příští rok přečíst, jak krásný ten rok 2013 byl, ju? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som hlavne za posledný bod.
    A k piatemu bodu od konca: Najviac vždy ľutujeme to, čo sme neurobili, ako sa vraví :))

    OdpovedaťOdstrániť