sobota, 26. januára 2013

Dobré ráno prajem :)
Aj vy ste vyskočili z postele v takej dobrej nálade ako ja? Neviem, čo sa to v poslednom čase deje, no každý deň vstávam s pocitom, že dnešný deň prinesie niečo nové. Že deň bude krásny a niečím výnimočný. Myslím si, že veľký podiel na tom bude mať aj fakt, že mám zo seba veľmi dobrý pocit, lebo som urobila niečo, čo som už dlhú dobu chcela, no nenašla som si na to bohužiaľ čas. V tomto prípade mám na mysli, že som sa pustila do prerábania svojej izby a keď do nej vojdem, tak tam vidím kúsok svojej práce. Už len samotné maľovanie mi zabralo takmer päť dní a o to väčšiu radosť budem mať s dokúpením každej jednej malej veci, ktorá mi to tam skrášli. Veľmi ma utešuje a napĺňa spokojnosťou, že postupne to predsa len bude také ako som si predstavovala. Keď niečo chceme, mali by sme si za tým ísť (hoci môže ísť len o drobnosť) a nenechávať to vždy na poslednú chvíľu, pretože raz si uvedomíme, že hoci sme mali možnosť niečo urobiť, tak sme to neurobili a už bude neskoro. Práve preto, vyrobte si niečo nové, čo Vám skrášli domov, nájdite si čas na malú prechádzku na čerstvom vzduchu, stretnite sa s kamarátmi, na ktorých ste nemali čas alebo napíšte tomu, s ktorým ste si boli blízky a vzdialili ste sa. Myslím si, že práve takéto drobnosti prispievajú k tomu, aby deň bol pekný a za niečo stál. Čo si o tom myslíte? Pridávam aj zopár fotiek z mojej obľúbenej časti dňa: raňajok. :)

12 komentárov:

  1. mňam miluju snídaně a každý den se na ně těším :)
    copak je to na tom prvním obrázku?
    jen obyčejné mléko s vločkami a jahodami?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno :) Mala som chuť na niečo s ovocím, tak som si to spravila takto :) Ale veľmi dobrá kombinácia je mlieko+musli+ banán :) To určite vyskúšaj. Ja som nemala doma musli tak som to tak spestrila tými vločkami :)

      Odstrániť
  2. Taky se mi posledních pár měsíců krásně vstáváů Je to tím, že se mám ten den na co těšit, dělám to co mě baví a je to super pocit! Užívej si ho dál! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. radšej slané raňajky ale ani to banánovo- jahodové nevyzerá zle ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se vždycky když jdu spát nemůžu dočkat snídaně :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Holky, taky mě naučte těšit se na snídani! :D

      Odstrániť
    2. hh :D:D musíš si prichystať niečo naozaj dobré a potom už večer na to budeš myslieť tak ako ja :D pre mňa je to naozaj taký skvelý začiatok dňa :)

      Odstrániť
  5. taky hrozně ráda předělávám pokojíček :))
    a snídaně vypadají božsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vypadá to skvěle :) ale uplná miniporcička, to bych asi umřela, třeba u té kaše :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D chcela som to dať do takej peknej misky tak preto to vyzerá byť malé, ale banány sú strašne sýte, aspoň pre mňa určite :)

      Odstrániť