štvrtok, 31. januára 2013

Ahoj, ahoj :) Ako sa máte?? Vonku je dneska naozaj krásne, slniečko nám vykuklo, takže niet sa na čo sťažovať. Ak si niektoré spomínate, súčasťou mojich plánov do nového roka, ktoré by som chcela dosiahnuť bolo aj cvičenie. Cvičenie, ktoré keď dokončím budem mať skvelý pocit z toho, že som niečo pre seba urobila. Rada by som sa zamerala na nohy, ktoré by som si chcela spevniť. Pravdou však je, že radšej mám bežné športy ako je bicyklovanie, plávanie alebo prechádzky. Na cvičenie doma alebo v posilňovni som nikdy nebola, pretože ma to vždy prestane baviť. Tak som sa dala na bicyklovanie vnútri na staršom stacionárnom bicykli, ktorý máme a každý deň na ňom trávim aspoň pol hodinku. Minulý týždeň som sa dokonca odhodlala na cvičenie s Jillian, ale musím sa priznať, že som to nezvládla a po ôsmych minútach som to musela vypnúť. Pre mňa ako pre začiatočníčku to bolo zrejme náročné, pretože svalovku som mala ešte ďalšie dva dni. Včera som si pustila ľahšie videá podľa ktorých som cvičila, no dneska sa ešte raz odhodlám na Jilian, tak dúfam, že to bude lepšie ako naposledy. Nieje však nad lepší pocit ako si dať poriadnu sprchu po cvičení a pobrať sa do postele hneď s lepším pocitom. :) Pridávam fotku obeda zo včera, keď som si poriadne pochutnala na vynikajúcich špagetách od maminy, lebo len ona ich vie pripraviť tak vynikajúco. 

A čo vy? Aký je váš vzťah k cvičeniu? :)

19 komentárov:

  1. Jillian som presne aj ja začala cvičiť, tiež som to nezvládla na prvý krát tak som zvedavá:)Nožičky, no to by si najlepšie spevnila vo fitku a dosť rýchlo, tak nad tým porozmýšlaj:) A cestovinky vyzerajú mňamkovo!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež mám ten pocit, že to by bolo najvhodnejšie :/ keby bolo fitnesscentrum tu u nás, tak by to bolo super, vôbec by mi nevadilo tam chodiť. Určite aj počas školy by som si na to našla čas, no bohužiaľ tu ho nemáme a musela by som dochádzať kvôli tomu do iného mesta :/ Preto radšej skušam niečo takéto, že snád sa zadarí aspoň trošku.

      Odstrániť
  2. Ja som sa snazila cvicit Jillian ale bolo to strasne narocne a monotonne a vobec ma to nebavilo. Potom som sa rozhodla ze skusim pilates a uz mesiac ho uspesne cvicim 2x za tyzden. Raz vo fitku a raz doma s youtubom :) Je to super, makacka, krasne sa pri tom rysuje a bavi ma to :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno, venku je opravdu pěkně :) Jinak já cvičení miluju, zvlášť ten pocit po něm :D že vím že jsem pro svoje tělo něco udělala:D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. špagety vypadají suprově :)
    mně trvalo, než jsem si pohyb a cvičení doma zamilovala - ale ted trpím, když jsem nemocná a nemůžu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já myslím, že kolo, plavání i procházky jsou na zpevnění nohou skvělé :) Ale je fakt, že posilovna dovede zázraky. Nikdy jsem neměla tak hezké nohy, jako teď po půl roce posilovny, kterou jsem nahradila dřívější kolo..a to se normálně nikdy nechválím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je potom skvelé :) Môžeš byť so sebou spokojná a myslím si, že pochváliť sa s tým, čo si dosiahla,či už ide o cvičenie alebo o iné nieje nič zlé :) Nad tou posilovňou predsa len pouvažujem :)

      Odstrániť
  6. Cvičení s Jillian jsem cvičila, a je nejlepší! Sice jsem u toho nevydržela moc dlouho, protože jsem pak měla honičku ve škole a při učení na 16 písemek v jednom týdnu jsem tu půl hodinu obětovat nemohla. Teď se na to znova chystám, tak snad to zvládnu. A ty to určitě zvládneš taky, protože jsi šikovná! Věřím ti. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatá si :) Dakujem :) Nakoniec som predsalen práve docvičila ten 1. level a bolo to lepšie ako 1.krát. :)

      Odstrániť
  7. A co s Jillian? :) Já teď cvičím Jill 30 shred, až to dokončím bude o tom i článek :D Já už budu mít za sebou 2. level o víkendu a ještě jsem nevynechala :) Mě ta první lekce přišla v pohodě, ale asi proto, že jsem vždycky sportovala :) I když druhý den jsem ty svaly celkem cítila :) Ta druhá je ale celkem drsná už :D a třetí zatím nevím.. ještě jsem s Jill cvičila různé workouty, ale takové ty né "x day" :) Hodně štěstí! :)))) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som začala ten 30 shred a dneska som ten prvý level cvičila teoreticky 1krát, lebo ten minulý pokus bol taký chabý, že ho radšej ani nerátam. Takže pekne každý deň povinne si na to vyhradím tých 30min. snad sa nejak to telo posilní :) To si teda šikovná, že už ideš na druhý level. Držím ti palce :))

      Odstrániť
  8. s Jillian jsem musím říct nikdy necvičila,stačí mi tréningy :D
    a špagety vypadají super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. K cvičeniu mám pozitívny vzťah, ktorý sa vo mne pestoval tak postupne :D Pamätám sa, ako som neznášala beh, kamoška ma učila, ako mám správne dýchať, aby som zabehla viac ako pár metrov :D teraz chodím občas behávať, no sama a veľmi ma to baví :)
    Jillian je super, cvičila som od nej 30 days shred ešte minulý rok, aj six weeks six pack, skúšala som aj niečo z toho body revolution, no to som nedokončila. Teraz som vo fáze, ked jej mám už dosť :D , a najnovšie ma zaujali videá na youtube, klikni si kanál BeFit , momentálne cvičím beFit in 90 days, super je to podľa mňa, také na štýl Jillian, no ubehne mi to rýchlejšie, lebo je to delené na desaťminútovky, super cardio tam je a aj strečing celých 10 minút, to oceňujem, lebo pri Jillan to sú nejaké dve minútky a niekedy to nestačí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No s tým behom by som prijala, aby aj mne to niekto vysvetlil, lebo tiež sa mi niekedy tak ťažšie dýcha, asi preto nie som schopná vkuse zabehnúť nejakú dlhšiu trasu. A dakujem ti veľmi veľmi pekne za tip :)) Užaj sa na to idem pozrieť :)

      Odstrániť
  10. cvičenie moja láska ♥ každodenne

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam mňam špagetky! Nezkoušela jsi jógu? Mě cvičení doma taky nebaví, ale s jógou je to jiné, ta mě dostala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neskúšala som, ale dakujem za nápad :) Vidím to tak, že dnešný večer strávim prezeraním a hľadaním nejakých dobrých cvičení na youtube :)

      Odstrániť
  12. Každej musí s cvičením nějak začít! :) Hlavně že se snažíš :) Já začínala s aerobikem a orbitrekem doma :) A špagetky vypadají lákavě, některá jídla zkrátka umí nejlíp naše maminy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Takto robiť človeku chuť na super cestoviny keď ich nemôže :-) Mňam, vyzerajú vynikajúco. A s Jillian si vydržala dosť dlho, ja som to stopla po 5 minútach s tým že už nikdy viac :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť