pondelok 28. januára 2013

Book + coctail = great combination for relax ♥

Od rána opäť padá celý deň sneh a v takéto dni nieje nič lepšie ako deň tráviť vnútri, pred televízorom, na internete alebo jednoducho tak, ako som to urobila dneska ja a to s knihou. Ako som už spomínala v niektorom z minulých príspevkov, pustila som sa do čítania jednej úžasnej knihy. Spočiatku som si myslela, že to nebude nič zaujímavé, pretože kniha ma svojím obaľom vôbec nezaujala a väčšinou si vyberám knihy práve podľa obalov. Knihu som začala čítať počas cestovania vlakom a musím povedať, že ma hneď zaujala. Takmer som zabudla vystúpiť na svojej stanici, tak som sa vžila do toho čítania :D. Odvtedy som však mala málo času a dneska som konečne mohla pokračovať tam, kde som skončila. Na knihách mám najradšej, keď v čítaní neviem prestať a hoci sa mi oči už zatvárajú a padám od únavy, vždy si poviem vetu: ,,Dočítam ešte túto stranu a idem spať." Aj tak to nikdy neurobím, pretože vždy sa niečo stane, čo ma prinúti to čítať ďalej a ďalej. Knihy zbožňujem, vždy sa viem dokonale vžiť do deja a predstavovať si postavy a taktiež to, čo čítam. U tejto knihy to nieje výnimkou a práve preto som dnešné poobedie trávila v teplučkej izbičke na posteli s knihou v jednej ruke a jahodovým nápojom v tej druhej. Musím priznať, že mi chutí dokonca viacej ako banánový. 
Aký ste mali dneska deň vy? :)
Máte radi čítanie? Ktorá je Vaša obľúbená kniha poprípade autor/ka? :)

Jahodový kotejl ♥ jahody + mlieko + med 

20 komentárov:

  1. čtení miluju :) ale říct nejoblíbenější knihu nedokážu, každopádně miluju Harryho Pottera :) nebo se mi líbilo Deset malých černoušků od Agathy Christie, Svatební horečka od Katie Ffordeové, Vadná od Sarah Kuttnerové a další a další :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. recept na muffinky jsem na blog nedávala: rozmrazila jsem rybíz, rozmačkala ho s mlékem, přidala vločky a vajíčko a pořádně promíchala... nalila směs do formiček a dala na 3x po dvou minutách do mikrovlnky :) šlo by to i upéct v troubě - cca 20 minut na 180 stupňů.

      Odstrániť
  2. Och ten koktejl vypadá úžasně a nepochybně tak i chutná. :) Moje oblíbená autorka je Agatha Christie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Knížky miluju, čtu ale hlavně o prázdninách:) To přečtu na pláži klidně 19 knih za 3 týdny:) (tak to bylo posledně :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. deň v škole. s 24 nás bolo 11. super deň ;D
    aj v knižnici som bola. knihy sú moja láska ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jsi můj člověk! Čtení miluju a je mou velkou součástí, nedovedu si představit, že bych neměla rozečtenou nějakou knihu. :) Miluju tu jejich vůni a, když mě kniha vtáhne do děje a nepustí! Čtu hodně různorodou literaturu a baví mě snad všechno kromě harlekýnek. Zkoušela jsi už Stephena Kinga? Ten je pro mě No.1! :)

    Ameliska

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od tohto autora som zatiaľ nečítala nič. Aký druh literatúry píše? :) Pretože ja milujem čítať knihy žánru chick lit, typické ženské romány :) Tie sú úplne pre mna, väčšinou mám práve tieto vo svojej zbierke a potom ešte pár kníh od Paula Coelha, ktoré naozaj stoja za prečítanie, pretože tie jeho myšlienky sú naozaj krásne a zamyslenia hodné :)

      Odstrániť
    2. Píše hororové knihy, které jsou naprosto úžasné! Podle jeho knih je natočena spousta filmů, třeba Zelená míle, tu jsi určitě viděla. :) Paula Coelha mám taky ráda, teď jsem od kamarádky dostala Alchymistu, tak se na něj pomalu chystám. :)

      Odstrániť
    3. Alchymistu som tiež prečítala a je to krásna kniha, myslím si, že patrí medzi tie najlepšie. Určite sa čo najskor do nej pusti :)

      Odstrániť
  6. To je jedna z věcí, který nedokážu - říct, jaký je můj nejoblíbenější autor. Mám jich moc. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež nedokážem odpovedať kto je môj naj :) mňam ale ten koktejl by som si rozhodne dala :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. Anjeli noci :) Je to veľmi veľmi dobrá kniha, dokonca miestami mi pripomína trošku Twilight, vzťah Edwarda a Belly. Je písaná veľmi pútavo :)

      Odstrániť
  9. koktejly mám moc ráda:) a tímhle článkem jsi mě insprovala abych si šla číst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to vyzerá úplne super :) milujem kokteily a milujem knihy :) akurát teraz nemám na nič z toho čas :/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. milujem knihy, aj keď na ne mám hrozne málo času :/ potom len po večeroch pri lampičke čítam a ráno vstávam unavená -_- a no..obľúbeného autora nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak isto sa zaraďujem medzi milovníčky kníh a bolo by len veľmi ťažké povedať,ktorý autor/autorka je ten naj.Mám rada knihy, ktoré opisujú situácie,bežné pre náš každodenný život.Alebo tie, ktoré sa odohrávajú v Rusku,opisujú ich históriu a kultúru.Je to môj tajný sen raz sa tam pozrieť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ňam ňam, dala bych si koktejl :)

    OdpovedaťOdstrániť