nedeľa 13. januára 2013

Breakfast ♥

Raňajky sú najdôležitejšie jedlo dňa, aspoň pre mňa určite. Mali by byť aj dosť sýte, čo sa o tých mojich dá rozhodne povedať. Najviac obľubujem chlebík natretý s nejakou pomazánkou a druhá varianta dobrých raňajok je v mojom prípade ovsená kaša. Je pravda, že tie domáce kaše sú lepšie a ešte zdravšie, no v dňoch, keď sa skoro ráno ponáhľam na vlak, nemám veľa času si ich pripraviť. Preto si vždy vystačím s tými instantnými, ktoré mi veľmi veľmi chutia a dostatočne ma zasýtia. Mojimi obľúbenými sú tie od značky EMCO, kde si môžte vybrať z viacerých príchutí. Naposledy mi mamina kúpila príchuť s makom a musím povedať, že zo všetkých mi chutí najviac práve táto. K dobrým raňajkám u mňa neodmysliteľne patrí aj ranná kávička, ktorú nemôžem vynechať. Nabije ma aspoň malou energiou, ktorú k učeniu potrebujem. Aké sú vaše obľúbené raňajky? Čo raňajkujete najradšej? Rada sa nechám inšpirovať :)

Dnešné raňajky



13 komentárov:

  1. miluju snídaně! :)
    nejoblíbenější nemám, ráda si dělám zdravé lívanečky, ovesné kaše, nebo pečivo s kvalitní šunkou či sýrem a hlavně hory ovoce! :)
    proč si děláš instantní kaši?? podle mě není moc vhodná.. radši si dělám normální :) a máš toho docela málo mi přijde, to ti stačí? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z toho čo si napísala milujem pečivo, väčšinou mávam to, ale s nejakou nátietkou alebo syrom :) A instantnú si robím preto, pretože nemám naozaj ráno bohužiaľ čas si pripravovať tú čerstvú :/ Teším sa, že vôbec stíham jesť. A málo to mne nieje, pretože raňajkujem o 7-mej a hned o 9:30 už desiatujem, takže dovtedy som najedená :)

      Odstrániť
  2. Já jelikož věčně nestíhám a ráno dobíhám na vlak si ve škole kupuju kelímek čerstvého ovoce s bilým jogurtem a zeleným čajem. :) Už je to takový můj stereotyp. Ale když snídám doma tak si ráda dělám toasty, vajíčka nebo zeleninu s domácími sýry. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tu poznám a je výborná! :) mňamka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som mala taktiež dnes na raňajky ovsenú kašu, no tú domácu, taktiež si na nej strašne pochutnám ale tá príprava a to čakanie dokedy mi vychladne ma zabíja :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miska ovoce, bílý jogurt a trocha musli ;) ..kaše vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dřív jsem nesnídala a dnes si den bez snídaně neumím vůbec představit.. Emco ovesné kaše jsem si taky jeden čas kupovala, ale přešla jsem na domácí a nemůžu si je vynachválit:) Každý den si dělám jiné - s banánem, ananasem, jablíčkem.. mňam! A ta příprava zas tak dlouho netrvá, taky ráno honím minuty, takže si ji připravím večer a ráno jen šoupnu do mikrovlnky, přidám med a ovoce a je to! Když nemám kaši, dám si mussli s bílým jogurtem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám snídaně nejraději! :)
    Nemohla bych bez snídaně nikam jít! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také miluji snídaně! :) Nejraději mám nějaký mléčný výrobek a ovoce, pečivo většinou až na dopolední svačinku :). Ale dneska jsem měla také ovesnou kaši, jen né tu od emca. ty jsem také zkoušela, třeba čokoládovou. Chutnala mi, ale chtěla jsem si je zkusit dělat sama :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já nesnídám, vím, že je to špatně, ale nemůžu po probuzení jíst, nevím proč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeeeej, milujem tieto EMCO ovšené kaše! len som celkom namrzená, že sú v jednej krabici iba 4 :) akurát hľadám alternatívu, rozmýšľam, že si budem sama robiť ovsenú kašu aj s rôznymi príchuťami :)
    a samozrjeme, káva je neodmysliteľnou súčasťou! :) :)
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ňáám už dávno som nemala nejakú kašičku....mmmm

    OdpovedaťOdstrániť
  12. suhlasim ze na ranajkach netreba "setrit"
    sama to vidim ze ked si dam kusok chleba, este len pridem do roboty a uz som hladna. zato ked sa napcham cerealiami, pripadne celozrnnym pecivom, s ovocnom desiatou vydrzim az do obeda:)

    OdpovedaťOdstrániť