piatok, 25. januára 2013

Dobré ráno prajem! :)
Práve sa pripravujem, pretože idem na doučovanie. Vôbec sa mi nechce, pretože som veľmi veľmi unavená, totižto už tretí deň sa trápim s tými zelenými stenami, ktoré premaľovávam na bielo. Včera sa mi to už konečne podarilo, no keď už mám hore nohami celú izbu, tak som sa rozhodla, že oživím aj tú fialovú farbu a premaľovala som aj to. Dneska ešte jednu stenu musím a pevne verím, že toto je poslednýkrát čo vidím farby na steny, lebo už mi z nich stačilo. Ja som maľovala celý dom, ale moja izba mi dala pekne zabrať. Dúfam, že dneska večer si pôjdem ľahnúť do pekne poupratovanej izby a pred spaním si konečne môžem ďalej čítať knižku, ku ktorej som sa od stredy bohužiaľ nedostala. Keďže je piatok, večer podniknem asi malú prechádzku vonku na čerstvom vzduchu. 

Aké máte plány na dneska? :)


5 komentárov:

  1. Můžeš se stavit vymalovat i můj pokojík, už by potřeboval trochu popravit barvy. :D Na dnešek a další týden mám v plánu léčit angínu a flákat se s milým. :D Nic úžasného. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tě obdivuju, že ses pustila do malování pokojů v zimě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já dnes na doučování výjimečně nešla,mám pocit že na mě něco leze a taky jsem děsně unavená :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow u nas vzdy maluje ocino :)
    Inak ak mas rada Ziaju mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/mnam-mnam-ziaja.html

    OdpovedaťOdstrániť