streda, 9. januára 2013

Inspirations ♥




















11 komentárov:

  1. ten opasok Moschino raz bude môj! som sa práve rozhodla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najviac ma zaujal pončoidný sveter na obrázku tam kde je opasok moschino

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The fourth outfit is beyond gorgeous... Great set!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem za komentár na blogu :) ani nevieš ako ma potešíl :D ja som už prvotne chcela založiť blog na blogspote, ale nejaká slečna ma bohužiaľ predbehla s adresou :) iná mi nejak nenapadla, tak som to hodila na wordpress :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne :)
    ja by som okamžite brala tú košeľu na predposlednej fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je krásna inšpirácia,všetky tie outfity radosť pozerať <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super :))
    najviac sa mi páčia bodkované pančušky na poslednom obrázku :))
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť