nedeľa 6. januára 2013

InstaPhotos ♥

Instagram príspevky všetci obľubujú, tak som sa rozhodla, že každý týždeň pridám jeden, v ktorom zhrniem fotky, ktoré sa mi nakopili, či už v mobile alebo na Instagrame. Mobil mám pri sebe stále a odkedy mám Instagram, tak fotím hádam všetko. Hlavne jedlo, pretože fotky jedál zbožňujem a tie si rada prezerám aj na iných blogoch :) Mám pripravené aj iné články, ku ktorým sa však dostanem počas týždňa. Vy, ktoré máte Instagram, kľudne napíšte do komentárov Vaše meno a ja Vás veľmi rada follownem :) Mňa tam môžte sledovať pod menom @luciborbelyova. 

maminine dobroty= čokoláda milka+karamelové salko / mozzarela, paradajky a tuniak ♥

učenie / upratovanie vecí

keď čakám na vlak / banánový coctail

u kozmetičky / náhrdelník, ktorý konečne dorazil z e-bayu

12 komentárov:

  1. :) tvoje instafotky sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa vždy tak potešia vaše komentáre :)) ;) Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. instagram je naj :) ale keďže som tam bola pod skutočným menom, tak som si všetko zmazala. nepáčilo sa mi, že si zadám svoje meno do googlu a vyhodí mi všetky fotky :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale meno si tam vieš aj zmeniť. Ja som tam tiež mala najskôr toto, čo mám na blogu, ale kamarátky o ňom nevedia, tak som si ho zmenila na svoje.

      Odstrániť
    2. ja viem :)
      ale na http://www.iphoneogram.com/ je všetko verejné, aj keď som si dala súkromie na fotky všetko mi zobrazovalo na tej stránke ;)

      Odstrániť
  4. beautiful photos:* I like them very much:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. anoo zbožnujeme ;) tá mozarella,tuniak paradička jooj dala by som si ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mozzarelu mám v ledničce, ale ještě jsem se neodvážila zkusit jak chutná. :D
    Neskutečně skvělé fotky! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Good info. Lucky me I discovered your website
    by accident (stumbleupon). I have book-marked it for
    later!
    Check out my page čistiace služby

    OdpovedaťOdstrániť