nedeľa 27. januára 2013

InstaPhotos ♥

Dnešný deň začínam fotkami z Instagramu, kde ma môžete sledovať pod menom @luciborbelyova. 
Ak máte Instagram aj vy, môžete mi napísať vaše meno do komentáru :)

Keď sa chystám do školy / V deň keď veľmi veľmi snežilo
Obľúbená ľadová káva v McDonalde, bez nej nikdy neodídem / sushi, ktoré som si úplne zamilovala
Takto sa viem doriadiť pri maľovaní / bordel 
pozeranie novej časti 90210 hneď ráno deň po premiére / pozeranie 90210 včera večer s teplým čajíkom pred spaním
lievance (alebo americké palacinky?) / večera: mozzarela + zeleninka
ranné prípravy / časť z mojej novej izbičky (chýba už len biely nábytok + doplnky)

25 komentárov:

  1. pekné fotky, ja sa takisto pozerám na 90210 :))
    som tam pod menom orsolya_ambrus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ten seriál úplne zbožňujem :) Najlepší je :)

      Odstrániť
  2. jé ty hodinky i náramek jsou moc krásné :)
    závidím ti ten nový pokoj :( já bych taky chtěla bílý nábytek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle je nádhera, obecně mám takové články moc ráda u Tebe mě zaujala spousta fotek! Kafíčko, sushi, palačinky-mňam! Pokojíček se taky moc povedl a na té předposlední fotce vypadáš jako blondýnka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super fotky :) sakra taky si chci zamilovat sushi...všichni kolem mě ho mají rádi a já jsem jako vyděděnec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cez čo pozeráš 90210??:) a takéto fotky sú najlepšie :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hned v utorok ráno uteká na stranku http://www.watchseries-online.eu/ kde už je nová časť a potom tam ti vyskočí dosť veľa stranok, tak si môžeš vybrať :) a neskôr si to stiahnem na uloz.to :)

      Odstrániť
  6. 90210 som pozerávala, keď to chodilo v telke..potom to už prestali dávať a tak som to aj prestala pozerať..ale mám to straaašne rada ! :)
    McDonald v našom meste by som brala a verím, že taktiež by som si tam každé ráno chodila na kávu :) the problem is, že v tejto Narnii McDonald nie je :D :)
    A budem rada, ak si ma followneš na instagrame: @kamilawatkins :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Narnii? :D:D:D to je dobré :D hh :D ani u nas nieje, ale chodím do školy do mesta, takže ked mam možnosť vždy sa tam zastavím :) a 90210 ti veľmi doporučam pozrieť aj dalšie serie, pretože narozdiel od iných seriálov, čím viac serii majú, tým sú nudnejšie (aspoň pre mňa) toto je pravý opak, čím viac sérií, tým su lepšie a neviem sa od toho odtrhnuť, vždy sa neviem dočkať dalšieho utorka :)

      Odstrániť
  7. Super fotky :) a tá izba vyzerá velmi dobre ;) Kikúú

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkné fotky. Ty hodinky jsou parádní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I was curious if you ever considered changing the structure
    of your site? Its very well written; I love what youve
    got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect
    with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?
    My web-site - bostaditurkiet.net

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne fotky! som zvedavá na tú tvoju novú izbičku :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aaaaach, máš boží nos!! :* Hned jsem si tě kvůli němu zamilovala, sem budu koukat často! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moj nos je uplne hrozný :D nemám ho rada. Je veľmi veľký, ale dakujem :) Určite budem rada, akmôj blog ešte navštíviš. :) Urobila si mi radosť :)

      Odstrániť