streda, 16. januára 2013

Jahodová ovsená kaša ♥

Najviac energie mi vždy dodajú raňajky, ktoré tvorí ovsená kaša. Dneska som sa prekonala a pripravila si domácu. Tie, čo tvrdia, že je lepšia, majú 100% pravdu. Ja som už aj zabudla ako chutí tá domáca, ale odteraz si žiadne instantné kaše kupované v obchode určite robiť nebudem :). Včera som si prezerala na internete recepty a našla som veľa druhov ovsených káš, so všelijakými možnými kombináciami. Už teraz sa teším, ako všetky vyskúšam. Dneska som začala s jahodovou, keďže máme doma mrazené jahody. Vločky (cca. 45 gramov) som zaliala vodou a varila do zhustnutia. Pridala som 2 čajové lyžičky jahodového džemu a jahody. Je to naozaj skvelý štart do nového dňa :) Máte radi ovsené kaše? Aké kombinácie ovsených káš máte najradšej? :)





12 komentárov:

  1. Kaše miluju asi na všechny způsoby :-) Ale je pravda, že v poslední době si dělám spíš jáhlové nebo rýžové, klasickou ovesnou už jsem neměla dlouho. Napadá mě s kokosem, banánem a troškou kakaa třeba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S kokosom som ešte neskúšala, takže to je celkom dobrý nápad :) Dakujem :)

      Odstrániť
  2. kupované nesnáším,ale domácí mám moc ráda! :)
    většinou s hořkou čoko nebo ovocem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já mám ráda třeba s mákem sušenými švestkami a banánem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem ovsené kaše, ale zatiaľ som skúsila len kupované, ale už len keď si porovnám, ako vyzerá tá moja oproti tvojej je vidieť ten rozdiel, no, musím už vyskúšať aj trochu povariť doma :D :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskušaj :)) ako nie sú zlé ani tie kupované (lebo mne napr. chutia), ale je tam cítiť rozdiel a naozaj sú zdravšie práve tieto domáce :).

      Odstrániť
  5. Mňam musím niekedy vyskúšať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja si taktiež vyrábam ovsenú kašu ale nepridávam tam vodu ale mlieko :) plus veľmi dobrá kombinácie je keď si tam na väčšom strúhadle nastrúham jablko a zmiešam plus lyžička granka, úplná lahôdka ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluji kaše ke snídani! :) Nejvíc mi chutná asi klasicky ovesná, nebo ta z pohankových vloček. Ale chutná mi jen z mléka, z vody to je nicmoc. Do toho ovoce, semínka a oříšky - hned je lepší ráno:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam!!!
    To vypadá suprově! Hlavně ty jahody <3

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť