sobota 5. januára 2013

Learning, learning... no time to do anything ♥

 Dneska len taký rýchly príspevok, prakticky o ničom. Aby ste chápali, prečo nepribúdajú nové príspevky, je to najmä z toho dôvodu, že v stredu ma čaká skúška a potom zas o týždeň vo štvrtok. Keď sa učím, tak sa učím celý deň od rána do takej šiestej a medzi tým si robím menšie prestávky, kedy odbieham najmä k telke alebo sa najesť. Nemám čas bohužiaľ na nič iné a už vôbec nie na fotenie. Mám taký hrozný zvyk, že sa učím v okne, preto sa niekedy bojím, či ma náhodou ľudia, ktorý chodia po chodníku nevidia. Je to preto, že pod oknom mi hreje radiátor a tak sa mi učí najlepšie :)  Závidím Vám, ktoré ste ešte doma a užívate si posledné dni prázdnin. Aké máte plány na dneska? :)  Dúfam, že si víkend užívate lepšie ako ja.


Spoločnosť pri učení mi robí grepový džús, ktorý zbožnujem ♥

9 komentárov:

  1. Včera jsem měla narozky:) Na dnešek plánuju své obvyklé dělání ničeho, ale přesto dělání :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade Ti prajem zo srdca Všetko len to najlepšie, aby sa ti splnili všetky sny :)

      Odstrániť
  2. ja si víkend moc neužívam tiež sa učím ale nie som schopná tomu venovať celý deň, skôr doobedie a poobede nech mam voľno alebo naopak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hodně štěstí u zkoušek ti přeji :) Mě už také od pondělí začíná škola takže to zase nastane vše nanovo :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som sa tiež mala učiť, ale ohromne sa mi nechce. Nemám ani šajnu ako všetko stihnem.
    V každom prípade, veľa šťastia na skúške a pekný deň :)

    http://miadra.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som na tom presne tak isto! Učenie, skúšky a čas na nič. Držím palce!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ti budu držet palce ať ti ty zkoušky dobře dopadnou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež som na tom skúškovo :/
    držím (nám :D) palce ;)

    OdpovedaťOdstrániť