utorok 8. januára 2013

Tip for a lunch ♥

Zajtra ma čaká skúška a ja robím všetko, len nie to, čo by som mala. Mám pocit, že už to viem, no potom opäť niečo zabudnem. Dúfam, že sa mi to nestane zajtra. Držte mi palce! :) Podelím sa s Vami o môj dnešný obed, nieje to nič nezvyčajné, ale vždy si na tom skvelo pochutnám. Hranolky proste milujem ♥ Ak Vám môžem poradiť, jednoducho hranolky vyberte z mrazničky, dajte na plech a nič viac k tomu nepotrebujete. Teda okrem papiera na pečenie. Žiadny olej. Sú vynikajúce a ja si ich pripravujem zásadne len takto. Rozdiel od tých, čo sú pripravované na panvici s olejom ani nespoznáte. Šampiňóny sú druhá vec, ktorú naozaj zbožňujem, zvyknem si ich len položiť na plech a nechať zapiecť. Zvyknem si na ne položiť aj syr a ten sa potom na nich roztopí. Tento obed je rýchly a navyše veľmi chutný, preto keď som doma a nechce sa mi pripravovať mäsko, spravím si niečo takéto. Aký je Váš naobľúbenejší obed? :)


15 komentárov:

  1. Hranolky dělám zásadně v troubě jako Ty a ty žampiony musím vyzkoušet, super tip! Moje nejoblíbenější jídlo je losos! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sme potom dve :) Ja milujem všetky ryby :) A odporúčam ti do klobúčikov tých šampiňónov dať napr. kukuricu alebo nejakú zeleninku a nato ten syr. Vtedy je to veľmi dobré :)

      Odstrániť
    2. Já mám ráda spíš ty mořské, sladkovodní nejím. Určitě vyzkouším, žampiony se sýrem musí být skvělé. :)

      Odstrániť
  2. najobľúbenejší obed ? pri príchode zo školy a pažravke to istia špagety s morcadelou :-DDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D mňam!! Tie som mala akurát včera :)

      Odstrániť
  3. aj my robíme hranolky v trúbe a väčšinou ku nim nejakú rybyčku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. som tu asi jediná, čo robí hranolky normálne, na oleji, ale odteraz iba takto!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. yummyy!!! i love fried potatoes!!!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mnaaaam to bych si teď přesně dala ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to vyzera viac než výborne:) mňaaaaam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hranolky moc nemusím, obecně brambory nejsou má oblíbená příloha. Nejvíc z příloh asi rýže, kuskus a bulgur u mě vedou :). Pak kuřecí maso a ryby. A houby miluju, nejlíp chutnají ty vlastnoručně nasbírané samozřejmě :P!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňam vyzerá to skvele, podľa mňa to ani nieje nejaké tučné jedlo a je vhodné aj pri zdravej výžive no nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hranolky milujem ale kedže sa zdravo stravujem už ich nejem :( ale možno si ich vyskúšam urobiť na tento zdravší spôsob :) a na obed mám rada skoro všetko :D asi rybu alebo nejaké kuracie mäso

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypadá to moc dobře a já hranolky taky nijak jinak nedělám :) mělo by to být i zdravější, no ne? :D

    OdpovedaťOdstrániť