pondelok, 14. januára 2013

Mini random ♥

Práve trošku oddychujem pri televízori, spravila som si menšiu prestávku popri učení. Tiež sa Vám tak veľmi nepáči to počasie ako mne? Dúfam, že už snežiť nebude, pretože toto počasie výrazne ovplyvňuje aj dopravu a veľmi rada by som sa vo štvrtok dostavila na skúšku. Teším sa, že bude už posledná a ja si potom užijem mesiac voľna. Keďže v letnom semestri je môj rozvrh úplne hrozný, počas toho voľna si poriadne oddýchnem, lebo počas školy na to čas opäť nebude. Musím však povedať, že ten pohľad z okna stojí naozaj zato. Toľko snehu nenapadlo už veľmi veľmi dávno. Čo robievate najradšej v takomto počasí? Dáte prednosť prechádzke alebo radšej doma sedíte zabalené v deke pri teplom čaji a nejakej knižke či filme? :)

Keď večer ležím v posteli a čítam si.

Dnešný pohľad z okna. 

Trápi ma akné, tak pevne verím, že toto mi aspoň trošku pomôže. :/

V jedno ráno, keď som si pri raňajkách všimla, aká je obloha nádherná.

16 komentárov:

  1. já tohle počasí miluju,ale patří na hory,ne do města :) super random!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemám rada zimu, ale tešila som sa, keď v TV hovorili, že má napdnúť 15 cm, nakoniec je z toho skôr taký dážď, takže nič moc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. thank you so much for the comment sweetie <33
    have a great day:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja osm kategoricky proti snehu, myslím si, že patrí na hory, nie do mesta, najradšej som doma a teším sa, že mi nesneží za krk :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásné fotečky :) Líbí se mi pohled z okna :)) A na akné můžeš zkusit Eryfluid, znáš? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nepoznám Janka, ale dakujem za tip :) Určite si ho pôjdem kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta obloha je krásnááá :) ale nesnáším tohle počasí! už se těším na jaro a léto ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Beautiful photos, especially the last one!

    xxx,
    http://evamilano.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne fotky :) a parádička, že máš už poslednú skúšku - držím Ti na ňu palce ;) .. mňa ešte čaká viac :/
    milujem sneh, ale nie v topánkach :D :D to neznášam, keď sa mi premočia a tak :) ale inak rada idem prejsť aj v snehu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš peeling od toho Avonu? Já ho používám a jsem s ním hodně spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno mám ho :) Potrebovala som už niečo, pretože mám stále problémy s vyrážkami a zatiaľ sa javí veľmi dobre :) Mala som po ňom hned takú príjemne hebkú pokožku :) Tiež som zatial s ním veľmi veľmi spokojná :)

      Odstrániť