utorok, 22. januára 2013

My tip: Banana coctail ♥

Dneska by som sa s Vami chcela podeliť o skvelý tip na desiatu alebo olovrant, urobené narýchlo, či už doma alebo do školy. Ja osobne si zvyknem tieto druhy nápojov brať do školy v termoske, pokiaľ som si práve nekúpila nejaký 100% džús. Myslím si, že je to dosť praktické. Mojím obľúbeným koktejlom, ktorý si zvyknem pripravovať je banánový koktejl. Je veľmi sýty, banány milujem, takže už jeden pohár ma zasýti až do obeda a viac by som ani nedokázala vypiť. 
Postup je jednoduchý: Ponorným miexérom zmixujeme banány, mlieko a máme koktejl hotový.
Môj tip: Ja si polotučné mlieko nahrádzam nízkotučným a ešte lepšiu chuť bude mať Váš koktejl, ak k tomu pridáte trošku smotany na šľahanie. To odporúčam. Ja si to tak nepripravujem, ale je to lepšie. :)


A už zostáva si ho len vychutnať pri dobrom časopise. Krásny deň prajem :) 

13 komentárov:

  1. toto si robím aj ja ale sem tam pridám i med alebo kakao skús ;) bude ňamkovejšie :))
    a so mnou to ide :D /akože eva :D/

    P.S.: je u mňa GA alis pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Que buena pinta tiene este batido!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nízkotučné+smotana=maximálne plnotučné, tak je jasné že je to dobré :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až nato, že ja si tu smotanu nedávam. Je to tam aj napísané. Napr. moja sestra, ktorej je jedno či zje zdravé alebo iné veci, tak ona tam tú smotanu máva. Na môj blog nechodia len ľudia, čo sa snažia jesť zdravo, ale aj taký, ktorý si radi prečítajú nejaké dobré nápady na rôzne druhy jedál. :)

      Odstrániť
  4. ja mám radšej banán v pôvodnom stave :D a fotky sú dokonalé!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento koktejl mi nedávno spravila kamoška a naozaj pochvalujem bol výborný. Takže skvelý typ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zbožňujejem banánový kokteil :) vlastne to ma ani nenapadlo si ho robiť takto do školy a je naozaj pravda že veľmi zasýti, super alternatíva namiesto desiaty :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňam mňam :) akorát nízkotučné mléko je podle mě ble ble,dala bych polotučné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kľudne :) ja tam veľký rozdiel medzi nimi nevidím, pretože mlieko nezvyknem piť a ked už, tak radšej poviem mamine nech mi kúpi to nízkotučné, ale určite vyskúšaj :) Je to veľmi dobré :) Hlavne v lete to zvyknem piť vonku na lehátku a s knihou v druhej ruke :)

      Odstrániť
  8. banánový kokteil mám moc ráda! :)) Nejlepší je navrch s domácí šlehačkou ♥

    OdpovedaťOdstrániť