utorok 1. januára 2013

New Years Eve ♥










Jedlo, jedlo a ešte raz jedlo ! 

Ako inak sa dal stráviť Silvester ak nie s takýmito dobrotami. Dúfam, že ste strávili príjemnú noc a vstúpite do Nového roka s optimizmom a v dobrej nálade. Mňa dneska čaká sviatočný obed, ako to máme zvykom každý rok, keď k nám prídu babka s dedkom. Neskôr budem pozerať program, uvidím, či niečo dobré pôjde v televízii. Zajtra ma už čaká učenie na skúšku, ktorú mám 9.1. a mne sa tak strašne nechce :( Tento oddych padol dobre a už sa blíži ku koncu.
Aké máte plány na dneska vy? :)

12 komentárov:

  1. v telce podle mě nic nepůjde, ale držím palce abys něco dobrého našla :D a užijte si sváteční oběd:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak teď si mi těmi jednohubkami nahnala pořádná chutě.. :-D. Vidím že sis to užila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky ešte krajšieho jedla! :D ale úprimne po týchto všetkých sviatkoch som maximálne prejedená :D
    Tak si ešte uži dnešný relaxačný deň a zajtra držím palce s učením a potom aj na skúške! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. soo yummmmyyyy!

    Happy New Year dear!!!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda, to je dobrot!!! :-) S učením s tebou soucítím, taky mě to dneska čeká - snad u toho neusnu, jak se mi dost často stává :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. muselo vám byť super :)
    šťastný nový rok prajem :)!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňamky :DD Dala by som si ale som zo včera prejedená :D
    Želám Ti krásny nový rok s veľa zážitkami :)
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezké fotky! Vše vypadá hrozně chutně!:) Já si Silvestr užila moc:) A také ti přeji hodně úspěchů do nového roku!:) At se ti splní vše co si přeješ!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jééé máš tam šneky :D Ty už jsem dlooouho nedělala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Můj bože! Florida řezy, nevím jak se tomu říká u vás, ale je já mi-lu-ju, ikdyž každý říká jak strašně jsou sladký! Děláš mi teda chutě, budu muset zase zaúkolovat babičku s pečením... :)

    OdpovedaťOdstrániť