štvrtok, 24. januára 2013

Pancakes ♥


Dnešný deň by sa dal nazvať, že je to môj banánový deň. Začal sa raňajkami, keď som si spravila banánovú ovsenú kašu a pokračovalo to obedom, keď som si urobila lievance s banánovou prílohou. Inšpiráciu a aj recept som si prečítala včera na tomto blogu. Keď som ten príspevok uvidela, ihneď sa mi začali zbiehať slinky a keďže mamina bola taká šikovná a nakúpila plnú tašku banánov, hneď som vedela, čo budem mať dneska k obedu. Je to síce jedlo, ktoré sa jedáva skôr na raňajky, no som veľmi rada, že som si to dala práve k obedu, pretože ma to neskutočne nasýtilo a na raňajky som zvyknutá jesť niečo iné. Môj pokus nevyzerá tak krásne a ukážkovo, keďže ako inak, začali sa mi dariť až tie posledné lievance :D Vznikli síce taký malý černoškovia, no chuť mali fantastickú a s  výsledkom som bola maximálne spokojná :). Prvýkrát som použila ovsené vločky v niečom inom ako v kaši a určite to nebolo poslednýkrát. Pri servírovaní som použila 1 banán, ktorý som si nakrájala na kocky a nakoniec som si všetko poliala medom. Vrelo odporúčam každému, chutilo mi to dokonca viac ako normálne obyčajné palacinky :) Ak máte nejaké dobré recepty alebo nápady, ktoré si radi varíte, budem rada ak mi to napíšete do komentárov, pretože vždy si rada uvarím niečo nové :)

Potrebujete:


 Postup:


Výsledok: 



Dobrú chuť prajem! :)

10 komentárov:

  1. Lívance vypadají opravdu skvěle !! Já bych si je dala s jahodovým džemem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je vyzerá to super, určite to vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnaaam ten recept chcem aj ja vyskúšať tento víkend tak dúfam že sa podarí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto je dokonalé! ja to skúsim! ovsené vločky milujem a väčšinou si ich dávam do jogurtu toto cesto musí byť fakt dokonalé! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňamky, recept si zapisujem zajtra robím!!! :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chválila jsem je vaci, chválím je tobě - ňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ježkovy voči, to je mňamka!!!!! To je něco na takového banánovníka jako jsem já :))

    OdpovedaťOdstrániť