sobota, 26. januára 2013

Random ♥


11 komentárov:

  1. Odpovede
    1. To je krásne :) Tiež sa mi to veľmi páči. Aj som rozmýšlala, že by som si niečo vyrobila. Nejaký citát, to by bolo veľmi pekné :)

      Odstrániť
  2. Joo takové lattéčko dělají i u nás! Není nic lepšího:P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super výber, mám chuť na lievance:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. takú izbu mať!
    serena a blair ♥♥

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. All photos are great, but... Blair looks amazing. <3

    What do you think about following each other? :>

    All the best,
    paulinab

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gossipky, lívanečky, Miranda a ten věšák na oblečení jsou úplně boží!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takové fotky miluju, ale ten pejsek je stejně nejlepšííí :D

    OdpovedaťOdstrániť