utorok, 29. januára 2013

Recipe: vegetable purée ♥

Už dlho som sa chcela s Vami podeliť o recept na zeleninové pyré. Neviem, či ste si už niečo také pripravovali, pretože známejšie je skôr zemiakové pyré. Ja zeleninové pyré uprednostňujem a patrí medzi jednu z mojich najobľúbenejších variant, čo si pripraviť na večeru. Pokiaľ máte chuť po ťažkom dni na nejakú ľahkú večeru, práve zeleninové pyré je skvelou voľbou. Príprava je viac než jednoduchá. 

Aké prísady na zeleninové pyré potrebujete? 
- mrazená brokolica/ karfiol
- zeleninový bujón
- voda

Príprava:
Predstavte si, že si idete variť vývar. Mrazenú zeleninu (ja mám najradšej v tomto prípade brokolicu) vložíte do vody a dáte variť. Pridáte zeleninový bujón a varíte, pokiaľ zeleninka nebude mäkká. Keď sa dovarí, vodu vylejete tak, aby Vám tam ostalo len naozaj trošku (keby vám ostalo veľa vody, pyré by bolo príliš tekuté). Následne uvarenú zeleninku s troškou vývaru zmixujete ručným mixérom a pyré je hotové :)

S čím ho jesť?
Zeleninové pyré si môžete dať k hocičomu. K mäsku, k rybe, čo mám ja najradšej je kombinácia pyré + varené vajíčka + paradajky. 


Máte nejaké dobré typy na ľahkú večeru?  

11 komentárov:

  1. Odpovede
    1. špenát nemám vôbec rada a ani nikto v našej rodine, takže to nehrozí :) Ale toto pyré chutí lepšie ako vyzerá :)

      Odstrániť
  2. super tip ;) to skúsim ale musela by som ísť kúpiť zeleninu a v tej zime..bŕŕŕ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. brokolici miluju, takže to je něco pro mě :D Já většinou večeřím nějaké pečivo, protože jsem už večer líná si něco složitějšího připravovat, ale když už se přemůžu :D tak si dělám různé vajíčkové omelety :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D ja som tiež už lenivá na večer si niečo robiť :D vajíčkové omelety sú super. Tiež sem-tam to zvykávam a najradšej mám omeletu plnenú šampinonmi a paradajkou :)

      Odstrániť
  4. mám teraz kvôli tebe chuť na špenát...........

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uuu vypadá to suprově :) díky za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sakra mam na to děsivou chuť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadá to lákavo :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!
    Extremely helpful info specifically the ultimate
    section :) I deal with such information a lot.
    I was seeking this particular information for a very long time.
    Thanks and good luck.
    My site - pravidelné upratovanie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nevypadá to hezky,ale může to být dobrota! :) miluju vše z brokolice

    OdpovedaťOdstrániť