pondelok 28. januára 2013

Review: Olej na vlasy L´Oréal Professionnel Mythic Oil ♥

V tomto príspevku som si pre Vás pripravila recenziu. Pred troma týždňami sa mi minul olej na vlasy značky Loreal, o ktorom si môžete prečítať menšiu recenziu tu. Ten rozdiel, keď som na ne nemala aký olejček použiť som pocítila ihneď. Končeky boli suché a nebola som vôbec spokojná. To, že si musím objednať nový olej mi bolo jasné hneď a vedela som aj to, že bude opäť značky Loreal, keďže som s výrobkami veľmi spokojná. Spočiatku som bola rozhodnutá pre ten istý ako predtým, no ako som pátrala po internete tak som našla samé pozitívne recenzie na iný. Napokon som sa rozhodla pre L´Oréal Professionnel Mythic Oil, ktorý som si objednala zo stránky parfums.sk. A teraz k spomínanej recenzii.

Mythic olej sľubuje nasledovné:
Pružnosť - pomáhá lepšie upravovať vlasy.
Výživa - hydratuje a vyživuje farbené, chemicky poškodené, nadmerne fúkané alebo žehlené vlasy.
Anti-frizz ochrana - pomáha zastaviť vstupovanie vlhkosti do vlasov, a tým bráni krepovateniu.
Znižuje dobu sušenia - reštrukturalizuje vlasy, vypĺňa medzery vo vlasoch, to urýchli dobu schnutia a zlepšuje pružnosť vlasov.
Intenzívny lesk - dodá intenzívny lesk vlasov.

Čo som zaznamenala ja?
Používam ho už viac ako týždeň a môžem povedať, že som s ním maximálne spokojná. Rozdiel pocítite okamžite, akonáhle ho začnete používať. Malé množstvo oleja si aplikujem pred fénovaním do mokrých vlasov, ale taktiež aj na druhý deň na suché vlasy (to však naozaj len trošku na uhladenie účesu). Čo však musím zdôrazniť je, že rozdiel nielen pocítite, ale takisto aj uvidíte. Vaše vlasy získajú nádherný lesk a čo obzvlášť oceňujem je, že naozaj bráni krepovateniu vlasov, s ktorým som mala vždy problémy. Čo môže byť pre niektorých odraďujúce je cena výrobku, spolu s poštovným ma olej vyšiel cca. 14€. V tomto prípade sa však dá povedať, že cena sa rovná kvalite. Ako veľké plus beriem aj fakt, že olejček vydrží veľmi dlho, čo je podľa môjho odhadu 6-12 mesiacov.

Plusy:
- spĺňa to, čo sľubuje
- vlasy sú jemné, príjemné na dotyk
- lesk vlasov
- končeky nie sú suché
- hydratuje vlasy
- zabraňuje krepovitosti vlasov
- výdrž
- cena

Mínusy:
- ?


 Pre porovnanie medzi: 
L´Oréal Professionnel Mythic Oil Sérum LOREAL SÉRIE EXPERT Absolut Repair Cellular 

Máte aj vy overené prípravky na vlasy s ktorými ste spokojné a kupujete si ich pravidelne? :)

3 komentáre:

  1. toto bude asi najhlúpejší komentár o olejom ale oleje nemám veľmi rada lebo sú príliš mastné :D
    ale nie fakt nemusím to :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D tak každému vyhovuje niečo iné, no ja som vyskúšala už naozaj všeličo a olejčeky sú presne to, čo moje vlasy potrebujú. Žiadne masky ani balzamy, ale práve toto :)

      Odstrániť
  2. vyzerá naozaj úchvatne, tá cena je naozaj dosť vysoká, ale tie olejčeky aj tej najobyčajnejšej značky sú drahšie ako normálne výrobky a preto tie najkvalitnejšie olejčeky sú najdrahšie :) úplne skvelá recenzia :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť