nedeľa 20. januára 2013

Room wishlist ♥

Už veľmi dlho premýšľam nad tým, akú zmenu by som urobila v mojej izbe. Vždy sa mi veľmi páčila kombinácia bielej a fialovej. Čo ma však odrádza zrejme najviac je fakt, že v izbe mám nábytok hnedej farby. Pravdou je, že zmena hoci aj malej drobnosti vždy poteší a hneď to vyzerá inak. Rozhodla som sa, že nie naraz, ale postupne si začnem izbu prerábať, keďže predpokladám, že v nej budem bývať ďalších 5 rokov, pokiaľ neskončím vysokú školu. Prečo si to tam troška neskrášliť, aby som sa cítila pohodlne a aby som bola spokojná? Možno ste si už všimla podľa fotiek, že v izbe mám dve steny zelené a dve fialové. Ako prvé by som rada začala tým, že si zelenú stenu prefarbím nabielo. Chcela by som tam mať farbu cyklámenovú, no dať si namiešať tú farbu je trošku drahšia záležitosť. Postupne by som si chcela doplniť izbové doplnky bielej farby, ktorých je v Ikei neúrekom. Vždy keď tam vidím všetky tie doplnky a dokonalý nábytok, ta najradšej by som vykúpila hádam aj celý obchod. Neskôr by som si rada dokúpila aj nový nábytok, čo zahŕňa nočný stolík, písací stôl a tiež komodu a skriňu. Myslím si, že menšia zmena vždy prospeje a urobí radosť :) 

Akej farby máte izbu vy? Ste so svojou izbou spokojné, alebo by ste niečo zmenili? :) 

Wishlist 2013

Room inspiration ♥



13 komentárov:

  1. ja som izbu začala prerábať minulý rok, do červenej a rôznych odtieňov béžovej :)) teraz hľadám nejakú posteľ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám izbu namaľovanú na bielo s bielymi skriňami kde su drevené boky a detaily v predu plus drevo aj na stole či posteli ;)
    izbu by osm chcela do zelena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Izbu mám tmavo sivú a červenú, ale v poslednej dobe mi strašne prišla na chuť biela farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. túto kombináciu som ešte asi ani nevidela, môže to vyzerať naozaj dobre :)

      Odstrániť
  4. aach nádhera :) taky bych chtěla takový pokoj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. spokojená jsem :) ale do budoucna si chci byt zařídit úplně jinak, miluju bílé doplňky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pokoj nemám vůbec zařízený podle sebe, už jsem se párkrát zamýšlela jak bych si ho změnila ale nikdy jsem do nějaké jasné vize nedostala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já plánuji svůj pokoj sladit do kombinace tmavě hnědé a starorůžové. Je to elegantní kombinace, která se neohledí=)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám dve steny tmavo ružové a dve zelené a presne by to chcelo zmenu!Zelená preč a tiež ma láka biela so staroružovou alebo fialovou. Problémom je to, že mám taktiež hnedý nábytok, čo k sebe až tak veľmi nejde..hádam časom!Super inšpirácia!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. samá krása :) zbožňujem biely nábytok a s kombináciou fialovej to vyzerá úžasne :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pokojíky jsou to hezké, jen já bych změnila barvu na tyrkysovou, jsem na ni ujetá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve nedávno si moja kamaratka prerábala izbu na bielo- tyrkysovú a má ju úplne prenádhernú!! Ja ked som ju zbadala, skoro som odpadla. Je to vážne pekná kombinácia, síce doplnky sa hladajú ťažšie, lebo tyrkysová nieje až taká rozšírená, ale je to pekné fakt :)

      Odstrániť