streda 30. januára 2013

Snack ♥

Pri pohľade von z okna nemám náladu na nič. Také pochmúrne počasie vie pekne ovplyvniť náladu človeka. Od rána mám pustený televízor a rozmýšľam, čo asi tak dneska robiť. Zatiaľ však nemám vôbec žiadne nápady. Práve ráno som rozmýľala nad tým, ako čas neskutočne letí. Ešte pred chvíľkou som si vravela, že mám mesiac voľna zo školy a dneska keď sa pozerám na dátum, tak mi ostáva už len dva a pol týždňa. Hrozne ten čas uteká. Tiež máte niekedy ten pocit? Dneska som si po prvýkrát pripravila ako desiatu dobrotu s odtučneným tvarohom. Na viacerých blogoch som videla kombinácie tvarohu a ovocia, ktoré vyzerali veľmi dobre. Ako prekvapenie som v chladničke našla dneska práve tvaroh, takže desiatu som si dneska prichystala nasledovne: jabĺčko som si pokrájala na kocky, to som posypala orechmi, na to som si dala trošku tvarohu, poliala medom a ozdobila kúskom orecha. Nakoniec som to pomiešala a bolo to naozaj výborné. Poznáte nejaké skvelé tipy na desiatu? Ja väčšinou jedávam ovocie, no rada ho skúšam s niečím kombinovať, takže ak máte nejaké nápady, budem rada ak sa s nimi podelíte v komentároch :)

15 komentárov:

  1. to vyzerá super! :) určite to niekedy vyskúšam aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. typy na svačinku? já mám nejradši pečivo a ovoce!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvaroh s ovocem miluju :)
    taky už nevím co dělat ale už příští týden mi začíná nový semestr a půjdu do školy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já taky svačím tvaroh s ovocem, nebo musli, ale spíš až jako odpolední svačinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kombinácia orechy, med a jablká to je najlepšie čo môže byť mňam, ja milujem mozarellu s rajčinkou a celozrnnou žemľou

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to parádně! Ale ořechy zrovna moc nemusím. :D
    Já nejraději jím ovoce s bílým jogurtem, jogurt s musli, kiwi s tvarohem a nebo tmavou housku s domácí lučinou a rajčetem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to teda ve škole a doma něco spešl jako to tvé :D třeba jogurt s mandlemy a stračatelovými kousky, jablko.. a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam vypadá to naozaj chutne, no ja tvaroh moc neobľubujem, ale toto asi vyskúšam :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypadá to dobře :)
    já ráda k svačině tvaroh s javorovým sirupem/medem, banánem a vlašskými ořechy :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty tvoje fotky jídla mě jednou zničí.. Víš jak mám po nich vždycky hlad? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D to som veľmi rada že sa ti páčia :) Dakujem za krásny komentár :)

      Odstrániť
  11. Počasie je fakt na nič, zlé počasie je polka blbej nálady, pokiaľ sa človek musí trepať niekam v tomto daždi so snehom. Nie je to ani trochu romantické :D

    OdpovedaťOdstrániť