nedeľa, 20. januára 2013

Sushi evening ♥

Dobré ráno! :)
Neozvala som sa od štvrtka, pretože som na internet vôbec nemala čas. V piatok som bola totižko od rána až do večera u babky, pretože mali zabíjačku, tak som im tam pomáhala. V sobotu ráno sme opäť šli k babkiným, podokončovať nejaké veci, tak sme sa odtiaľ vrátili až poobede. Na čo som sa veľmi tešila bolo, že s ockom sme šli večer na sushi. Sushi som jedla prvýkrát a musím povedať, že mi nesmierne chutilo. Dokonca aj wasabi omáčka, ktorej som sa obávala bola v kombinácii so sushi veľmi výborná. Vybrala som si sushi obalované v sezame, mala som tam 8 kusov a sestra mala to, ktoré bolo zabalené v riase. To jej veľmi nechutilo, tak som zjedla nakoniec aj to :D Keďže ona bola potom ešte hladná a pravdupovediac ani mňa tých pár kusov veľmi nezasýtilo, tak sme sa vybrali ešte na pizzu, kde som si dala gressiny. Bol to naozaj príjemne strávený večer a na sushi budem chodiť určite častejšie. Je to naozaj dobrota :) 

A čo vy? Máte radi sushi alebo radšej dáte prednosť inému jedlu? :)


17 komentárov:

  1. sushi jsem ještě nejedla :) docela se ho bojím:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D určite ho skús :) Ja som napr. ani nevedela že jem ryby :D Až pri tom sushi s riasou, ale naozaj to stojí zato :) Apoň raz vyskúšať určite :))

      Odstrániť
  2. Outfit je parádní! <3
    Já nevím, ale k sushi mám strašný odpor, a to jsem ho nikdy nejedla. :D Ale třeba ho jednou zkusím a zachutná mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásný outfit :) teda cítim se někdy jak blázen,mám pocit ,že jsem jediná kdo nemůže sushi ani cítit,natož jíst :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aaach sushi miluju, škoda jen že je tak drahé:(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sushi som ešte nemala ale musím to určite vyskúšať ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čas od času to není špatné, zkoušela jsem sushi i doma, ale bohužel z toho byla taková hrozná patlanina,že jsem to radši vzdala :D. Ale občas si s blízkýma zajdeme na sushi - příjemná změna od "normální" stravy:).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. What's up to every body, it's my first go to see of this website; this website includes amazing and
    truly good information in favor of readers.
    Look into my homepage : čistiace služby

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mmmmm sushiiii!!! ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. outfit úplne nááádherné, isto sushiii :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nikdy jsem sushi nejedla a abych Ti řekla pravdu, ani mě to moc neláká.... Ale nikdy neříkej nikdy, že? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sushi miluju, ale nikam na něj nechodím... dělám si ho doma sama)... pak se mi stává, že ho i přejím :D. Přítel má sushi taky moc ráda, takže si děláme domácí hody. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho zas naopak doma nikdy neskúšala, ale chcela by som :) Len sa obávam že by nebolo také dobré :/ Ale ked ideme von tiež sa ho zvyknem prejesť :D je to proste dobrota :D

      Odstrániť
    2. je trochu piplačka ale ňamka a nic složitého na to není, já měla dobdobí, kdy jsems si ho dělala pořád a holky v práci ho chtějí ode mě taky připravovat a řikali, že ho mam fakt dobré i přítel ho papa moc rád... (mě osobě všeobecně příjde jídlo v restauraci nějaké chuťově lepší :D)jen tam teda nikdy nedávám syrovou rybu jen uzeného lososa, tuňáka z plechovky nebo krabí tyčinky, rýže se dá taky v pohodě uvařit a pak jen hezky všechno zabalíš do řasy... připravuji teda jen ty s řasou :D to mi příjde nejjednoduší... musíš to určitě vyzkoušet)

      Odstrániť