nedeľa 13. januára 2013

Tortilla a lá pizza ♥

Môj dnešný obed bol hádam to najlepšie, čo som za poslednú dobu jedla. Napadlo by niekoho, aby cesto na pizzu nahradil tortillou? Mňa teda vôbec nie. Túto skvelú myšlienku mi vnukol práve tento blog. Keď som si ten recept prečítala, hneď som pochopila, že to musím vyskúšať. Môj recept je trochu odlišný, keďže ja som si rajčinovú zmes nevytvorila, pretože mi to nechutí. Jednoducho som to nahradila kečupom.
Postup je jednoduchý:
1. Na tortille som rozotrela kečup.
2. Na kečup som poukladala čerstvé šampiňóny.
3. Nasledovalo trošku cibuľky a tiež červená paprika.
(červená paprika tomu dodala naozaj veľmi dobrú chuť)
4. Nakoniec som na vrch poukladala mozzarelu a položila do trúby. 
Musím však upozorniť, aby ste si "pizzu" strážili, pretože tortilla môže skoro prihorieť. Mne sa to v trúbe pieklo zhruba 5 minút. Toto jedlo mi veľmi zachutilo a určite si to budem pripravovať častejšie. Kto je však väčší hladoš, odporúčam spraviť dva takéto kusy, pretože jeden mi nestačil. Páči sa Vám tento nápad?




10 komentárov:

  1. boože to vyzerá užasne! :) mňaaaaam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. avokádo jsem zkoušela samotné, a nemělo chuť žádnou :D příště jedině do pomazánky nu a lívanečky si dělám buď banánový - vajíčko, rozmačkaný banán a troška mouky a nebo vločkový - místo banánu dám vločky :D zkoušela jsem i jablečný, ale ty nebyly tak dobrý :)

      Odstrániť
  3. Je to úplně super, taky jsem to už u Julčy viděla a dlouho to chci zkusit! :) Protože ale nejím houby, tak si na to dám nějakou zeleninku nebo šunku :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to super a dokonca ako lákavo, ja moc v poslednej dobe pizzu nejem aj keď je to moje naj, naj jedlo pretože pizza sama o sebe je dosť "tučná"...ale toto by som povedala že je jedna z tých "chudších" variantov prípravy :) rozhodne vyskúšam! Už sa na to teším ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jéj, parádny nápad, to by ma teda nenapadlo :) a vyzerá úžasne a určite teda aj chutí :) :)
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť