pondelok 21. januára 2013

yogurt + strawberries + musli ♥

Malá ukážka toho, keď mám náladu si pochutnať na pekne naservírovanom jedle :) Dneska som si na desiatu spravila túto kombináciu jogurtu, jahôd a musli. Doteraz som si biely jogurt kupovať nezvykla, keďže jogurt sám o sebe je bez chuti, no našla som pár skvelých "receptov" a v kombinácii s ovocím je to naozaj veľmi dobré. O hodinku pôjde v televízii opakovanie včerajšieho Transformers, takže si to plánujem pozrieť ešte raz, keďže tam hrá môj miláčik Shia LaBeouf ♥ Poobede by som sa mala pustiť do malovania izby, ako som spomínala už včera, takže sa veľmi teším. Všetky steny v dome so maľovala práve ja a celkom sa mi to zapáčilo :) Večer pred spaním by som sa rada pustila do novej knihy, ktorá sa volá Anjeli noci, takže veľmi dúfam, že bude taká dobrá, aké dobré sú na ňu aj ohlasy. Aké máte plány na dneska vy? :)

16 komentárov:

  1. Mňam jahôdky,to muselo byť veľmi dobré!Aspoň viem,čo si nabudúce spravím na raňajky:)Ja sa idem zase raz učiť,takže ti závidím tvoje plány:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jahody miluju, takže fotečka je pro mě více než lákavá :-) Plány na dnešek jsou v mém případě hodně jednoduché... po práci se budu učit, pak si zacvičim a pak zase učení. Ať se knížka líbí, já se do čtení pustim zase o víkendu - teď nemůžu, jinak bych se nic nenaučila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to skvěle, miluju tuhle kombinaci!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to skvele, dala by som si
    A moje mlány na dnes? ..učenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. this looks super yummi and healthy as well!:)
    hope you're having a great day!
    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bože mňam jahody. si akčná s tým maľovaním :D mne sa dnes absolútne nič nechce, budem iba pozerať gossip girl a učiť sa, ak sa prinutim :D
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D držím palce s učením ;) P.S. chcela som ti zanechať koment na blogu, no nenašla som ten priestor na zanechanie komentu. Klikala som aj na nadpis aj všade, tak neviem :/

      Odstrániť
  7. mňam mňam asi se poslintam :D
    já třeba bílý jogurt miluju i samotný,ale nejlepší je podle mě s vanilkovým cukrem a borůvkami, nebo zasypat tunou granka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to úžasně! Nechceš se vzájemně sledovat? Budu moc ráda:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veru ani ja moc neobľubujem biely jogurt :) prijala by som aby si niekedy v budúcnosti dala post v akej kombinácií ho papáš :) dúfam že maľovanie dopadlo dobre :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pripravíím :) maľovať budem až zajtra, lebo o šiestej mi priniesol ocko farbu, takže hned ráno po raňajkách sa do toho púšťam :)

      Odstrániť
  10. Bože, to vypadá skvěle. Dala bych cokoliv abych si připravovala takové snídaně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. oh..mám chut..to je tak pěkně udělané wau :D
    www.fashiontereza.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta fotka je jak z nějakého časopisu :))

    OdpovedaťOdstrániť