pondelok 4. februára 2013

We have a new family member ♥

Ahojte :)) Chcela by som sa s Vami podeliť o náš nový prírastok do rodiny. Včera som neverila vlastným očiam, keď sa vo dverách objavil ocko aj so psíkom na rukách. Musím sa priznať, že ma to tak dojalo, že mi vyhrkli slzy šťastia. Veľmi dlho som túžila po psíkovi, s ktorým môžem chodiť na večerné prechádzky a ktorý by mi spríjemnil každý deň už len tým, že je. Pôvodne som chcela mať vnútorného psíka, no mamina trošku namietala a vôbec jej to nezazlievam, tak som si pozerala na internete psíkov a veľmi sa mi zapáčil Slovenský čuvač. Zaujal ma nielen svojou veľkosťou, nádhernou bielou hustou srsťou, ale hlavne tým, že toto plemeno psíka je verné svojmu pánovi. Je inteligentný a samostatný. Včera sme sa mu celý deň venovali, je naozaj veľmi hravý. Dokonca má aj svoju obľúbenú hračku, ktorú môžete vidieť na fotke. Je zaujímavé, že vždy keď spí, tak sa záhadne podobá na to kura :D Tak som využila možnosť a zachytila to na fotke. Hneď si ho všetci obľúbili a hoci ešte robí trošku bordel, čo je pochopiteľné, kedže je u nás len jeden deň, tak každému prirástol hneď k srdcu. Zajtra sa začnem poriadne venovať jeho výcviku, aby poslúchal tak ako má. Toto bolo naozaj prekrásne prekvapenie, ktoré si zapamätám asi navždy. ♥

Aký máte vzťah k psíkom? Máte aj vy doma toho svojho? :)

21 komentárov:

  1. psíkov milujem! :D ten môj je u mňa na blogu hviezda! :D ten tvoj je ňuňavý

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja o tom veľmi dobre viem, že je hviezda :D Stále ho obdivujem. A tá jeho ofinka. no ňuňuňu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ježiš ten je krásný, jak pejsky zbožňuju! Kamarádka má podobného a je to úplný medvídek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je miláček! <3 Já bych taky chtěla pejska, ale mám na jejich srst alergii. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten je strašne zlatý :) Ja mám kríženca maletezáka, taká malá biela kôpka :D
    Hlavne si psíka poriadne vycvičte, pretože inak by veľký pes nebol zvládnuteľný, viem čo hovorím, mali sme retrievera :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ved práve to :/ Tento je hrozne tvrdohlavý. Ale tak budem sa snažiť čo najlepšie :) Dakujem za radu :))

      Odstrániť
  6. ten je krásny :) aj ja som vždy chcela takého :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jů, ten je sladký :) Já mám jorkšírka, a lehá si stejně :D Jinak myslím, že každý pejsek je věrný, když mu dáš lásku :) A s výcvikem je na tom ten můj taky dobře, dokonce máme i zkoušky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééj, ten je chutný :-) Taká malá biela kôpka šťastia :-)

    PS: Pozývam ťa na giveaway - http://liveinfoxworld.blogspot.sk/2013/02/firmoocom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jeeej, ten je krasny! viem si predstavit, aku si mala radost :) a urcite ti este len vela radosti prinesie :) dufam, ze prispejes sem aj s dalsimi fotkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jejdá, tak ten je k umačkání rozkošný!:)
    Já mám doma taky psa,dostala jsem ji na 10té narozeniny a od té doby je to moje spřízněná dušička:).
    Když ho vycvičíš a bude poslouchat,tak procházky budou ještě větší zábava,když bude volně pobíhat :).
    Tak ti držím pěsti,at poslouchá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. strašne chcem psíka, lenže u nás to je moc komplikované :/ tak zatiaľ len chodím do útulku venčiť.. vždy, vždy keď sa im pozriem do očí viem, že takého raz budem mať :) lebo psík je také stvorenie, ktoré ťa bude ľúbiť vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) Nikdy nezradí a je to najlepší priateľ :)

      Odstrániť
  12. riadny havo, krásny je, zatiaľ ako medvedík, ale riadny narastie potom :) krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vyzerá rozkošne!!! ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem ja aj on za Vaše krásne komentáre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to je super, moc Ti to přeju :) Já zas nezapomenu na ten den, kdy táta přinesl domů ( to jsem ještě bydlela s rodiči ) fenku zlatého retrívra, taková malinká kulička to byla!!! A teď je z ní už dáma, ale pořád stejně hravá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne si viem predstaviť ako si sa tešila :))) Veľmi pekne si to napísala že dáma. Zlatý retríver je veľmi pekný psík :)

      Odstrániť