nedeľa, 17. februára 2013

Banana sundae ♥


Krásnu nedeľu prajem :) Ako sa máte? Ja si vôbec dneska akosi neuvedomujem, že je nedeľa. Mám úplne pocit ako keby bol hociktorý iný deň. V posledných dňoch sa mi to stáva dosť často, že nemám pojem o dňoch. Dneska som vstala už o pol šiestej a postíhala som dosť vecí, čomu som veľmi rada :) ešte 60 strán a knižku mám dočítanú. Teším sa, že budem mať aspoň o starosť menej, no hneď zajtra sa môžem pustiť do ďalšej. Volá sa The Great Gatsby. Čítali ste ju niekto? Som zvedavá, hádam ma zaujme :) Dneska som si spríjemnila predpoludnie s takým malým dezertom, ktorý padol veľmi dobre počas prestávky medzi čítaním. Ďakujem za Vaše skvelé tipy v minulom príspevku, v ktorom ste mi písali ako si pripraviť kuskus :) Práve k obedu si idem vyskúšať jednu variantu, dúfam, že sa podarí :). Musím však skonštatovať, že včera sa mi vydaril veľmi dobre a vidím to tak, že mám novú obľúbenú prílohu k jedlu :) 

A už si to vychutnávam :)

13 komentárov:

  1. tak to robím aj ja ;) dokonalosť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The Great Gatsby je jedna z mých nejoblíbenějších knih, četla jsem ji asi..třikrát, možná čtyřikrát. A strašně moc se těším teď na ten film, co bude na jaře v kinech! Ten trailer jsem viděla nejmíň stokrát a jsem na to strašně zvědavá:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne??? Tak teraz si ma veľmi potešila :) Som rada, že aspoň raz sme dostali niečo zaujímavé. :)

      Odstrániť
  3. To musím dnes skúsiť :) Máme doma kopec banánov, tak prekvapím priateľa :)
    the unicorn princess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to potom určit odporúčam aj banánový koktejl :) Len si zmiešaš banány s mliekom, poprípade pridáš aj smotanu na šľahanie pre lepšiu chuť :) Fakt je to vynikajúce. Nám sa zlomil ručný mixér takže koktejly si teraz nemôžem robiť :(

      Odstrániť
  4. mňam vypadá to zase úžasně :))
    Knížku The Great Gatsby jsem nedávno přečetla a rozhodně Tě nechci nijak odrazovat,ale musím říct že se mi skoro vůbec nelíbila :( je tam několik skvělých popisných částí,ale jinak nic moc ...ale je to jen můj názor, možná Tě zaujme :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňaaaam! Teď na to mám takovou chuť, že si to asi udělám na odpolední sváču :) mňamka!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To vypadá úžasně! Banán nemám ráda, ale vyzkouším třeba s jahůdkama. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Škoda že banány nemám ráda. Vypadá to tak lákavě! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to vypadá naprosto dokonale! :) super blog! máš nového followera na bloglovin (#8 myslím), můžeš juknout na můj blog, teprve začínám, ale když se ti bude líbit, můžeš mi dát follow zpět :) Děkuji a měj se krásně!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť