streda, 27. februára 2013

Celá unavená a nevyspatá píšem tento článok. Včera som vstávala o tretej a prišla domov zo školy večer o pol deviatej, takže sa veľmi niet čomu čudovať. Nezmohla som sa na nič iné ako sa hodiť do postele. Predtým som si však rýchlo pozrela nový diel môjho najviac obľúbeného seriálu 90210, na ktorý som sa tešila celý týždeň. Nevýhoda utorka bude spočívať hlavne v tom, že novú časť uvidím po dlhom očakávaní až večer a nie ráno pri dobrých raňajkách a teplej kávičke. :( No nič sa nedá robiť. Včera bolo vonku tak krásne, že som cítila ako ma to počasie nabíja pozitívnou energiou. Nefrflala som a nenadávala tak ako obyčajne, len úsmev na tvári a dobrá nálada po celý deň. :) Musím povedať, že počasie naozaj veľmi ovplyvňuje náladu človeka. Ako sa máte vy? Patríte medzi ľudí, ktorých počasie ovplyvňuje? :) 


 Zapečený sójový chlebík so smotanovou a syrovou pomazánkou a šunkou ♥ 

Jahodový coctail ♥
Potrebujete: jahody, mlieko, med
Príprava: Jahody nakrájate na malé kúsky, pridáte mlieko a rozmixujete. Počas mixovania pridáte med podľa chuti a nápoj je hotový. 

Americké palacinky ♥
Základný recept: TU
Príloha: banánová omáčka
Potrebujete: 2 banány, 1PL masla, 1PL lyžica medu, 1PL kokosu, škorica 
Postup: Na panvici necháte rozohriať 1PL lyžicu masla. Pridáte k maslu banán a miešate až kým trošku nezmäknú. Následne pridáte ostatné ingrediencie ako kokos, med a trošku škorice. 
Čo sa týka tvaru, tak sa mi evidentne veľmi nevydarili, za čo môže najmä fakt, že sa nám zlomil ponorný mixér, takže som tie vločky nerozmixovala tak ako by sa malo. Bohužiaľ s obyčajným mixérom mi to lepšie nešlo. Ale chuťovo boli také isté, takže soms a napapala do sýtosti. Omáčka k nim bola vynikajúca a rozhodne chutila lepšie ako vyzerá. :)
  

14 komentárov:

  1. ooch bože ja na tvoj blog budem chodiť len 100% najedená vždy tu vyhladnem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Me počasí ovlivňuje moc! Včera po dlouhe době i u nás vykouklo sluníčko, a hned jsem měla daleko lepší náladu :) Už se nemůžu dočkat jara a leta!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty placičky vypadají neuvěřitelně krásně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě počasí náladu moc neovlivňuje. Samozřejmě se cítím líp, když je krásně, ale nevadí mi ani, když prší nebo sněží. Málokdy měním kvůli počasí třeba plány, jen proto, že je ošklivě. Ale když už sněží třeba tři dny po sobě jako minulý týden, tak už mě to určitě štve. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no jasne, kdyz neni slunci, musim aspon nosit zarivy barvy, ovlivnuje to moc

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Včera bylo počasí nádherný, ale dnes? Fuj! :/
    Jinak ty palačinky vypadají krásně a musely i dobře chutnat!♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zrovna včera jsem si stěžovala, jak mi chybí sluníčko a jak už ho potřebuju... Je to na mě hodně znát, bohužel :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zrovna dnes som si kúpila jahody, tak si pôjdem hneď spraviť tento krásny jahodový coctail ;)
    Mňa počasie veľmi ovplyvňuje! Keď je vonku slnečno, mám vždy takú dobru náladu. Tento týždeň je zatiaľ naozaj krásne, dúfam, že to vydrží čo najdlhšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádhera, %ňam :)
    já se slunce nemůžu dočkat!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten coctail vyskúšam , ked budem mať jahody :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Proč na tvoje články koukám vždycky takhle večer? Mám pak hrozný hlad! :D Krásné prostě :)

    OdpovedaťOdstrániť