sobota, 16. februára 2013

Breakfast diary ♥

Áno, Áno. Opäť raňajky. Ako inak? Ani neviem, proste je to moje naobľúbenejšie jedlo dňa, v ktorom pripravovaní sa veľmi vyžívam :) Teraz keď mi opäť začne škola, tak tu veľa príspevkov spojených s raňajkami zrejme nebude, keďže presne o 4:35 sa budem ponáhlať na vlak s raňajkami v nádobke v taške. Nebudem sa už sťažovať, iba sa potichu zmierim s tým, že to budem musieť vydržať trikrát do týždňa necelé tri mesiace. :( Dneska je však sobota a ja mám už za sebou upratanie celého domu. U nás sa sobota nesie v znamení väčšieho upratovania už odmalička, keďže cez týždeň na to nemáme toľko času. Potom sa so sestrou vytešujeme, keď príde domov mamina z práce do pekne uprataného domu. Vonku je príjemne, takže poobede sa pôjdem určite prejsť aj so Sunnym. Som strašne strašne rada, lebo konečne som ho dostala na prechádzku dlhšiu ako po koniec našej ulice. Čo sa chystáte dneska robiť? :)

Dnešné výdatné raňajky
Tip: Chlebík mám natretý  tou najlepšou nátierkou aká vôbec existuje. Vedela by som zjesť celý kelímok na jedenkrát. Zbožňujem ju! Jej názov je: pikantná syrová pomazánka s cesnakom a je z Lidl, no viete ju kúpiť aj v Kauflande. Naozaj odporúčam, lepšiu som ešte hádam ani nejedla :)
Ovsená kaša s banánom
Jablková ovsená kaša, s orechmi, medom a škoricou
Zapečené chlebíky: 1. s avokádovou pomazánkou a 2. s pažítkovou nátierkou, šunkou a paradajkou
Na obed by som si chcela pripraviť kuskus. Bohužiaľ prvýkrát mi to nevyšlo a bol úplne bez chuti, ale chcela by som mu dať ešte šancu. Nemáte nejaký skvelý tip alebo recept na jeho prípravu? Ak áno, budem rada, ak mi to napíšete do komentárov. :)

19 komentárov:

  1. kuskus miluju :) vyzkoušej ho s pečenou zelninou v troubě (papriky, rajčata, porek, cibule)...a k tomu si dej nějaký sýr, nebo lučinu :) je to dobrota :)
    nebo si ho dělám se sýrovou omáčkou s brokolicí a sojovým masem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem :) Práve som dojedla, no mala som ho s hubovou omáčkou :) takže nabuduce skusim tvoje odporúčanie :))

      Odstrániť
  2. Vždycky když se koukám na tvoje snídaňové příspěvky tak se fackuju, proč jsem tak líná snídat. Vždycky to odbydu jen nějakým jogurtem s ovocem a pak se ještě ve škole dojídám ovocným kelímkem s musli. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som s jogurtom asi nevydržala. Musíš si to doma pripraviť do tesniacej nádobky a vziať so sebou :) Také ovsené kaše sa vždy oplatia ;)

      Odstrániť
  3. škoda těch anglických nápisů na první fotce ;D Krásné fotky, dobrá inspirace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kuskus bych taky chtěla zkusit, měla jsem ho tak 2x v životě a to jsem ho nedělala já :D :( Jinak krásné snídaně, mňammňam :D Taky nejoblíbenější jídýlko dne :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadá to božsky!! Kuskus úplně miluju :) Mamka ho vaří se špenátem a uzeným sýrem a je to fakt ňamina :) a když ho hodně okořeníš popřípadě okečupuješ (:D), je to úplně nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kombinácia syru a kečupu znie fakt dobre :) dakujeeem :))

      Odstrániť
  6. Skvělé dobrůtky, jde vidět, že s přípravou jídla si krásně vyhráváš. :) Já jsem dorazila z práce a dnes už jenom relax. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkný blog..nechám se inspirovat na snídani:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam oboje raňajky môžu byť úžasné :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ocino , ked je doma a nie v norsku (šefkuchar) a vari kuskus ako prilohu , robi ju z vyvaru , teda neviem či si robila s vodou alebo nie , ale s kuraťom a zeleninou je to perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano robila som s vodou ale nie s vývarom :) dneska si ho chcem prichystať zajtra na obed, takže skusim to s tým vyvarom :) dakujeem :) Fúú ty máš teda šťastie s ocinom. Musí ti vyvárať samé dobrôtky :)

      Odstrániť
  10. ty máš vždycky tak ukázková jídla :D :) já si kuskus dělám buď s kuřecím masem a zeleninou nebo s tuńákem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No mňam! Já většinou snídám sladké - teď jsem si zamilovala kombinaci chleba, rama, med. MŇAM! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ovesná kaše s banánem - moje nejoblíbenější kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No ty mi to snad děláš schválně :D Teď mám (v jednu ráno) hlad :D
    Chtěla bych (a měla bych) se naučit snídat :) A taky bych chtěla aby moje jídlo bylo tak krásné jako tvoje :))

    OdpovedaťOdstrániť