piatok 1. februára 2013

Food diary: 1. 2. 2013

Ahojte :) Práve som sa vrátila z doučovania a prekypujem mimoriadne dobrou náladou :). Veľkú zásluhu má na tom aj to krásne počasie. Neviem čím to je, ale dneska mám pocit ako keby už bola jar. Najradšej by som si sadla na bicykel a išla sa bicyklovať po celej dedine. Dúfam, že počasie vydrží takto čo najdlhšie alebo minimálne na víkend. A ako sa máte? Dneska má väčšina z Vás zrejme voľno. Aké máte na dnes plány? :) Poriadne si oddýchnite, lebo si to isto za vysvedčenie zaslúžite :) Pripájam fotky z dnešných raňajok a obeda. Na raňajky to bol chlebík s chilli cottage cheesom a na obed to nieje nič iné ako rybička pangasius (ja som veľkým milovníkom rýb) spolu s ryžou a zeleninovou oblohou. Čo dobrého ste si navarili dneska vy? :)

Chlebík s cottage cheese chilli + paradajky
Pangasius s ryžou a zeleninovou oblohou

18 komentárov:

  1. máš to krásně nazdobené :)
    já měla zatím ke snídani kávové palačinky s bílým jogurtem, arašídovým máslem, banánem a lemon curdem :)
    k obědu hovězí na houbách s rýží od maminky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :) aranžovanie ma na tom baví hádam viac ako to jedenie :D Kávové palacinky? To som ešte nepočula, ale kávu mám rada takže určite to bolo veľmi dobré :) Jedlá od maminky sú najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj mňa takéto krásne počasie napĺňa dobrou energiou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty jsi taky hračička! máš to krásný!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nezbylo ti něco? Vypadá to nádherně, hned bych si dala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ako je to krásne poaranžované! :)
    ňam, rybku som už dávno nemala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mě vždycky tak naběhnou sliny -.- strašně krásně naskládané a ta kvalita je boží:) vzájemné už sleduju)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. u nás teda hezky neni :/ začlo tu i pršet..:/ už aby tu bylo aspoň to jaro :))
    jinak dneska odpočívam ;D žádný plány bohužel nemam :/
    ááá pangasius! To je jediná ryba kterou jim a hrozně mi chutná! :D :) sbíhaj se mi sliny! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, to jsou skvělý fotky :) já dnes byla na obědě s kamarádkama a chystám se na ples :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Od rána nám svietilo slnko a som dúfala, že ostane celý deň taký slnečný ale momentálne je u nás zamračené.
    Jo, aj ja by som rada vytiahla už bicykel :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mňam, jedlo vyzerá úžasne, zbožňujem pangácius aj keď veľa ľudí mi ho neodporúča :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo nie? :/ ja ho jedávam dosť často, preto by ma to zaujímalo

      Odstrániť
  12. Fotky jako z luxusní kuchařky, moc se Ti to povedlo!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vyzerá to úplne skvele ! hneď by som si dala :)
    eh, mám sa fajn :) dnes som bola venčiť psíky (čiže som si veľmi neoddychla), ale bol to perfektný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hmm, vypadá to super! Já dnes byla na velkém nákupu potravin, jinak nic moc :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  15. je to krásne naaranžované! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mňam!♥ Vypadá to tak úžasně a věřím, že to úžasně i chutnalo :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť