utorok 5. februára 2013

Food diary: 5. 2. 2013 ♥

Obed:
Tortilla pizza Hawai ♥

Potrebujete: 1 tortillu, kečup, čerstvé šampiňóny, ananás, mozzarelu

Kto ešte neskúšal túto "pizzu", tak ten by naozaj mal. Milujem toto jedlo! Je rýchle a veľmi veľmi dobré. :)
Môj prvý pokus tohto receptu a aj návod na prípravu môžete nájsť TU.

Desiata:
strúhané jabĺčko + orechy + škorica + med ♥

Mám pripravený jeden recept, ktorý mi mamina robila v nedeľu, je to kurací šalát s mandarínkami v zemiakovej placke. Bohužiaľ som to nevedela odfotiť, ale bolo to naozaj výborné. Budem sa snažiť si to urobiť aj najbližšie, aby som sa s Vami o recept mohla podeliť :)

13 komentárov:

  1. tá pizza vyzerá veľmi chutne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaach to vyzerá úžasneee!! práve som sa najedla ale pri pohľade na toto som hneď aj vyhladla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta pizza vypadá opravdu krásně, taky už děláme pizzu jen doma. Je mnohem lepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pizza vyzerá naozaj chutne, ale páči sa mi aj desiata. Niečo podobné si robievam tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta pizza! ta vypadá božsky! Poslední dobou si dělám domácí pizzu skoro každej týden, z mandlové mouky, mmm :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oboje sa rozhodne oplatí vyskúšať milujem totižto tieto jedlá :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak tá pizza vyzerá hrozne dobre !! hned by som si ju dala

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ňam! :) obojí vypadá moc dobře!!!

    OdpovedaťOdstrániť