nedeľa 3. februára 2013

Good morning :) ♥

Dnešné nedeľné ráno som si skrášlila takýmito (pre mňa špeciálnymi) raňajkami, keď som si po prvýkrát spravila také väčšie raňajky, kde bolo z každého rožka troška. Základ tvoril chlebík s cottage cheesom, čo sa mi nesmie zaobísť bez paradajky. Ako dezert som si pripravila tvaroh s jahodovými musli, kúskami orechov a medom. Nesmel chýbať ani nápoj a dneska som si rannú kávičku nahradila jablkovou šťavou. Ako ste vykročili do dnešného dňa vy? Sú nedeľné raňajky u vás iné ako tie v ostatných dňoch v týždni? :)

Krásne dobré ráno prajem :)

11 komentárov:

  1. krásná snídaně!! :) moc se mi líbí, jak ses teď opřela do snídání! tak to má být! :)
    mé víkendové vypadají někdy jinak, jindy stejně, podle chuti!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boží! :) Moje snídaně je každý den stejná. V týdnu věčně nestíhám, takže si kupuju až ve škole kelímek s musli a ovocem, a přes víkend vstávám až na oběd, takže je snídaně pasé. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. něco podobného je moje obvyklá snídaně :)) mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mm dobrota ♥ já si o víkendu vždycky ukuchtím něco dobrého :) dnes jsem měla jablečné špaldové placky s podmálsím a banánem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O víkendu je vždy víc času na nějakou "lepší" snídani, která zabere víc času:).
    Ta tvoje vypadá naprosto fantasticky, já dnes měla zapečenou ovesnou kaši:).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. takovouhle úžasnou snídani jsem už dlouho neviděla, mňam !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty tvoje fotky snídaní mě snad donutí začít snídat.. :)) Ale jedině za předpokladu, že moje snídaně bude stejně dobrá jako ta tvoje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty fotky jsou úplně úžasné!!! Chci taky tak umět fotit!!
    PS: Máš skvělý blog, miluju to tady :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Takýto komentár vždy poteší :)

      Odstrániť