nedeľa, 10. februára 2013

Good morning :)

Krásne dobré ráno prajem :) Dneska ráno som sa veľmi potešila, že mi mamina kúpila avokádo. Keďže patrím medzi ľudí, ktorý úplne zbožňujú pomazánky a nátierky, vždy rada vyskúšam niečo nové. Už veľmi dlho som sa chystala na to, že si urobím avokádovú nátierku, keďže som na ňu počula len samé dobré ohlasy. Ja som ten typ, čo má rád hocijaké druhy pomazánok a nátierok. Vyskúšala som a veľmi veľmi mi to zachutilo. Ak ste ju ešte nevyskúšali, tak určite to skúste. :)

Čo potrebujete?
1 avokádo
1 strúčik cesnaku
soľ a korenie podľa chuti
1 paradajka

Postup:
Avokádo rozmačkáte vidličkou, pridáte nastrúhaný strúčik cesnaku a ochucujete podľa chuti soľou a korením. Ja som paradajku použila ako prílohu, no nabudúce ju zamiešam do tej nátierky. 


Zvyknete si robiť takúto pomazánku? Robievate si aj iné domácky vyrobené nátierky? 

13 komentárov:

  1. to musí byť mňamka! :)
    avokádo som ešte nemala ale chytám sa skúsiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to dobře, ale já avokádu moc nefandím =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle mi trošku připomíná guacamole, ale moc si jej nedovedu představit na chlebu. My jsme jej měli klasicky s nachosama. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si chlebík opekám, a na ňom to bolo fakt super :) s tými nachosami to môže byť taktiež, tieť to vyskušam aj s tým :))

      Odstrániť
  4. To vypadá suprově :) Pro mě je snídaně jasně sladká, ale na večeři supr! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vynikající nápad, ale mám raději sladké snídaně:). Celkově pomazánky nemám moc v oblibě,bylo mi to v dětství "zhnuseno" ve školce. Ale tvoje avokádová vypadá lehoučce,tak jí dám šanci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tým v škôlke sa ti nečudujem, nie v každej škôlke varia práve najlepšie :/ U nás to bývalo tak v škole. Tie, čo si urobíš doma, ale spraví mamina sú určite lepšie :) Vyskúšaj a uvidíš. Myslím si, že ti bude chutiť :))

      Odstrániť
  6. tyjo to vypadá skvěle, zakládám to do lišty receptů, děkuju za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. delicious!!!


    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzerá to super, určite vyskúšam ;-)

    http://twoinblack.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť