nedeľa, 24. februára 2013

Happy birthday to me ♥

Ako už z nadpisu vyplýva, áno, dneska mám narodeniny :)) Zas som o rok staršia, no nejak to nevnímam, pretože stále sa cítim aj správam rovnako. Úplne mi pripadá, ako keby to bolo len včera, čo som mala oslavu svojich 20. narodenín. Jediné čo viem je, že ten čas strašne rýchlo beží a ani si to tak neuvedomujeme. Pre mňa deň mojich narodenín nieje ničím špeciálny a výnimočný, skôr je taký istý ako hociktorý bežný deň. Predsa len je dneska nedeľa, tak určite si trošku aj oddýchnem, hlavne od učenia, ktorému venujem len minimálny čas. Veľkú radosť mi počas toho dňa robia prichádzajúce sms-ky od rodiny a kamarátov. :) Veľmi sa teším, že na obed k nám príde ocko, pretože mamina je bohužiaľ v robote. So sestrou tak máme za úlohu niečo poriadne a dobré navariť :) Ako zvyknete tráviť vy vaše narodeniny?? Máte nejaké špeciálne zvyky, čo zvyknete dodržiavať alebo je to len deň ako každý iný? :)

Dnešné raňajky: zapečený chlebík natretý syrovou nátierkou a na vrchu s kuracou šunkou
dezert: puding čokoládovo-kokosový s pomarančom, ktorý mi urobila sestra :)
Raňajky zo včera: Kokosová ovsená kaša s kockou horkej čokolády, posypaná jabĺčkom 

36 komentárov:

  1. Jéé tak to Ti přeju jen to nejlepší k narozeninám!! :*

    Mně na narozeniny klasicky popřeje rodina, někdy pak později zajdem třeba na oběd nebo večeři, to samé s kamarády, ale nejvíc krásný mi ten den dělá přítel. Každý rok vymyslí něco originálního. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je krásne od neho :) Potom máš veľké šťastie, keď je taký zlatý a originálny :) A Ďakujeeem :))

      Odstrániť
  2. krásný víkendový snídání! :) taky jsem dneska měla pečivo se šunkou, mňam :P
    krásné 21. narozeniny:-* hlavně zdraví do nového roku!! :)
    utíkáto, co? taky mi to nepřijde
    narozeninový den probíhá i u mě celkem normálně, co budete vařit?:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :))Presne tak, strašne rýchlo to letí :/ Ale celkovo ten čas, že človek má potom pocit, že všetko je stále také isté. Budeme variť nedeľnú polievočku, kuracie mäsko zapečené so šampiňónmi a syrom a ako príloha pre sestru a ocka budú zemiakové pusinky (to je také ako pyré) a pre mňa zeleninka :) a ešte nejaký ten dezert :)

      Odstrániť
  3. gratulácia daarling! :))

    kokosová kaša? :O kokos a kaša moje lásky ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujééém :) Kokos a kaša= úžasná kombinácia :)

      Odstrániť
  4. Happy birthday !!!!!!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno nejlepší! :))) A páni, tobě 'už' je 21? Na fotkách vypadáš o dost mladší ;D :)) Ale to já taky :D Jinak u nás se narozeniny zas tak moc neřeší, pak vždycky uděláme větší oslavu a oslavíme narozeniny všech dohromady :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) No hlavne rozumovo si pripadám o dosť mladšia :D Presne také hromadné oslavy sú najlepšie :)

      Odstrániť
  6. Mňam, ta kokosová ovesná kaše vypadá úžasně♥
    Všechno nejlepší k narozeninám ti přeju! :) Taky mi přijde, že to hrozně utíká.. ještě nedávno jsem slavila patnáctiny a příští rok mě čekají osmnáctiny, fuj :D
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si v tom najlepšom veku :D Závidíím a Ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť
  7. Všechno nejlepší:-P Pořádně je oslav :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja narodky taktiež trávim úplne normálne ako bežný deň akurát iné je to že ľudia si na mňa spomenú napíšu mi alebo zatelefonujú a to ma vtedy robí šťastnou, neviem prečo ale svoje narodeniny moc nemám rada :D asi som nejaká čudná...mimochodom prajem všetko najlepšie ;) uži si tento dník...dneska ráno som si robila ovsenú kašičku a zabudla som tam pridať ten kokos..bola som na seba maximálne naštvaná lebo som na to prišla až keď som išla jesť...:/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak nie si čudná lebo tiež ten deň moc nemám rada :D Akurát dneska čo to padlo na nedelu tak je to iné trochu :) Ale to, že si priatelia a rodina spomenie je fakt milé a človeka to poteší :) Nabuduce určite nezabudni :) Fakt kokos v kaši je najlepšíí :)

      Odstrániť
  9. VSETKO NAJLEEESIEEE; UZI SI SVOJ SNIK A NECH SI STASTNAAA


    http://donchinka.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. všetko len to najlepšie prajem! poriadne si uži deň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Miluju fotky Tvých jídel!! A vše nejlepší k narozkám přeju :)) Já narozky trávím taky většinou úplně obyčejně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No jé! Tak to ti přeju všechno nejlepší, spoustu zdraví a hodně životních uspěchů!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. přeji jenom to nejlepší a doufám, že si narozeniny pořádně užíváš:)
    jinak já narozeniny moc neslavím.. když už tak zajdu maximálně někam s kamarádkami:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol to skvelý deň :) Taký v kruhu rodiny a ďakujem veľmi pekne :))

      Odstrániť
  14. Všetko najlepšie! :)
    Ja narodeniny veľmi neslávim, zväčša je to len malá rodinná oslava. S kamarátkami to oslávim tak, že ich pozvem niekam na večeru alebo do kaviarne :)
    Tento rok budem mať 18, takže to hádam zmením zvyky a spravím nejakú party :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) To určite sprav. 18 je taký vek, čo si priam žiada, aby bol oslávený patrične a v kruhu priateľov v podobe oslavy :)

      Odstrániť