štvrtok 7. februára 2013

Hawai salad ♥

Krásny večer prajem :) Dneska prispievam len s takýmto menším postom, pretože pravdupovediac v posledných dňoch nemám čas vôbec na nič :/ Celý deň sa venujem psíkovi, aby niečo neprehltol, čo by nemal, keďže je to ešte šteniatko, tak si vyžaduje veľa pozornosti. Vždy sa veľmi teším, keď je už poobedie a domov má prísť mamina alebo sestra, potom sa zabáva trošku s nimi a ja mám menší oddych. Už sme ho aspoň naučili vypýtať sa cikať von :D čo je dosť veľký úspech, takže máme radosť. Chcela by som sa opýtať, tých, čo máte psíkov, že kedy ste začali s takým tým výcvikom, keď ste psíka učili "sadni", "ľahni", "ostaň" a podobne. Ten náš na povel "sadni" sadne, ale aj to len pokiaľ mám piškótku v ruke. Mamina vraví, že je ešte veľmi malý na to (má 2mesiace), ale chcela som sa spýtať aj Vás, ktorí s tým máte skúsenosti. Ďakujem vopred za každý jeden komentár :)

Potrebujete: hlávkový šalát, uhorku, paradajky, červenú kápiu, kuracie mäso a ananás

Aký šalát máte najradšej? :)

11 komentárov:

  1. yummi that look so good!:)
    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já se zblázním :D přidáváš pořád takové lákavé fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zeleninový saláty miluju, ale nenapadlo by mě tam dát ananas a to ho miluju! Skvělý tip, děkuju ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá nádherně, fotíš skvěle, hned bych si ho dala :)
    Já mám ráda všechny saláty, jen nemám ráda, když je v salátu čínské zelí, to mi nějak nejede ..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kombinace salátu a ananasu je opravdu lákavá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já zbožňuju šopský salát, ten bych mohla jíst pořád! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je aký? čo sa doň dáva? Nepoznám ho :/

      Odstrániť