streda 20. februára 2013

Healthy body + healthy mind = happy life ♥

Na dnešok môžem zahlásiť: Docvičené!! Po dnešnom cvičení som si dopriala ovocnú odmenu. Musím sa pochváliť, že dneska to je 21. deň môjho cvičenia a ani sa nedá povedať, aký mám zo seba skvelý pocit. V prvom rade hlavne z toho, že odkedy cvičím nemám zdravotné problémy, ktoré ma sprevádzali doposiaľ. Totižto v minulom roku ma dosť pichalo v oblasti srdca, tak som išla v decembri k lekárke. Srdcové problémy to neboli, ale povedala, že to kľudne môže mať niečo spoločné s chrbticou. Odkedy chodím na vysokú školu, kde sú tie nepohodlné stoličky, neviem, či sa to vôbec dá nazvať stoličkami, ma chrbtica bolela pravidelne, takže som sa tomu, čo mi povedala ani vôbec nečudovala. Odporučila mi rekreačné cvičenie a pravdou je, že odkedy som sa na to dala, naozaj sa tá bolesť zmiernila. Čo z toho vyplýva? Tých 30 minút denne má hneď niekoľko plusov :). A čo vy? Zvyknete si občas zacvičiť? Akú odmenu si zvyknete po dobrom cvičení dopriať vy? :)

Keď ja ten tvaroh tak zbožňujem ♥

17 komentárov:

  1. mňam:) vyzerá to veľmi chutne!


    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je jedna radost sem chodit a dívat se na ty mňamky :) :) Já pravidelně dělám dřepy a sedy lehy. Tp zvládám každý den když jsem doma. Když zrovna nejsem nemocná tak si ráda zaběhám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle pichání u srdce jsem měla taky od zad. Poradíš mi nějaké cviky? :) Já posiluju jen hýždě, ale brala bych i něco na ta záda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, že poradím :) Ja som si vybrala program BeFit, kedže nemávam veľa času, ono to zaberie len 35minút denne. Nájdeš to tuto: http://www.youtube.com/user/BeFitin90?annotation_id=annotation_879870&feature=iv&src_vid=Ssl5cMI7ACQ
      A ono tam máš všetky dni zvlášť a dobré je, že ono sa ti tie videá striedajú. Nikdy nerobíš presne tie isté 4videá dva dni za sebou :) Čo ja obľubujem hádam najviac je yoga :) Úplne som si ju zamilovala, dokonca ju zvyknem robiť ked mám čas aj navyše, ak sa v tom danom dni náhodou nenachádza. Ja osobne si myslím, že na chrbticu je to to pravé, lebo je to skôr také oddychové, na koncentráciu a musíš byť vyrovnaná a podobne :). Vlastne celý ten program si nemôžem vynachváliť, určite s cvičením neprestanem :) Naozaj odporúčam ti to :))

      Odstrániť
    2. Já jógu cvičím jen občas, večer už jsem většinou unavená, že jsem ráda, že mám klid. O BeFit už jsem slyšela, ale ještě se na to nedívala, takže teď určitě mrknu! Moc Ti děkuju! :)

      Odstrániť
  4. Já teď taky cvičím každý den :)) v pořadí je to dneska tuším 4. nebo 5. den :D Včera jsem se doslova přežrala, ale dneska už je to v poho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš to krásně nazdobené! Tvaroh patří i mezi moje oblíbené potraviny! :))) Kdo ví jestli ne mezi ty nejoblíbenější. Ty cvičíš úúúplně každý den??.. :)) tak ať ti to nadšení hlavně vydrží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno :) Úplne každý deň. Predsa len tá pol hodina nieje až tak vela, takže denne mi to neublíži :) A s tým tvarohom súhlasím! Ten je úplne geniálny hlavne v kombinácii s ovocím :)

      Odstrániť
  6. na akú výšku chodíš ? :)
    inak, aj ja plánujem začať cvičiť a rozmýšľam nad tým, čo by pre mňa bolo najlepšie :) skúsim sa inšpirovať tebou a snáď mi to vyjde ;)
    a tie tvoje jedlá <3 vždy, vždy, vždy je tu čosi dobré na jedenie :3 aj preto tento blog milujem :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :)) To si ani nezaslúžim, veľmi ma teší, že sa ti tu páči. :)) A určite vyskúšaj :) Ja som tiež bola stále lenivá na cvičenie, no toto ma fakt baví. A musím povedať, že hrozne rýchlo utečie tá polhodinka. Na vysokú školu chodím do Nitry :)

      Odstrániť
  7. Já také už asi 3 týdny cvičím každý den a zatím mě to baví :) Jinak já cvičím většinou před večeří a to si dávám nejraději nějaké bílkoviny a zeleninu, snažím se sacharidy vynechávat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to je super.. ked sa citis spokojnaaaa to je najhlavnejsie..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zase tak krásně vypadající jídlo, ňamíí :)
    Taky jsem začala cvičit a taky mě to baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty všetko tak krásne aranžuješ ♥♥

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hmm, jídlo vypadá lákavě. A gratuluji k pevné vůli ve cvičení.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť